فرمانداری و نیروی انتظامی کرج در حال بررسی علت قتل قهرمان قویترین مردان ایران و چهره نگاری از مظنونین بر اساس ادعای شاهدان درگیری هستند.

فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان کرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشکار کرجی خبر داد.


مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار کرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.


شامگاه شنبه " روح الله داداشی" از قوی ترین مردان جهان در حالی در درگیری با اشرار به قتل رسید که یکی از خبرنگاران کرجی نیز همراه وی بود.


این خبرنگار که از نزدیک شاهد این درگیری بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان کرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار کردند.


مجید فرجی افزود: پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.


روح الله داداشی متولد سال ۱۳۶۰ بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.






خبرگزارى مهر (
www.mehrnews.com)