محمود رودینی
welcome to my weblog


پس از چندین ماه انتظار و انتشار شایعات مختلف درباره گلکسی فون بعدی سامسونگ، این شرکت امروز با برگزاری کنفرانس خود در لندن، کهکشان جدید خود را به.طور رسمی معرفی کرد. گوشی Galaxy S3 سامسونگ دارای یک صفحه ۴.۸ اینچی Super AMOLED است. این سوپر تلفن دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که به گفته این شرکت، تصاویر متفاوتی را با آن می.توان تهیه کرد. باتری ۲۱۰۰ میلی.آمپری این گوشی، توان پشتیبانی از نمایشگر بزرگ آن را نیز خواهد داشت.


به گزارش وبلاگینا اما شاید یکی از مهم.ترین ویژگی.های Galaxy S3، قابلیت تشخیص حرکات چشم کاربر است! این ویژگی باعث می.شود تا از طریق آن بتوان، ویژگی.های جالب بسیاری را به امکانات دستگاه از نظر هوش مصنوعی اضافه نمود.

در کنار این موضوع، قابلیت تشخیص صدای موجود در گوشی، امکانی را نظیر Siri اپل به شما خواهد داد. سامسونگ از طریق این دو ویژگی، قالیت.هایی نظیر امکان عدم خاموش شدن نور صفحه هنگام مشاهده مستقیم به گوشی و دادن فرامین صوتی با ۸ زبان زنده به برنامه اختصاصی S Voice برای انجام کارهای مختلف را در Galaxy S3 قرار داده است.

Galaxy S3 قابلیت تشخیص افراد تگ شده در تصاویر شبکه.های اجتماعی را بر اساس اطلاعات تماس آن.ها در گوشی دارد و این اجازه را به شما می.دهد تا به کمک همان تصویر، برای شخص مد نظر، ایمیل بفرستید و یا با او تماس بگیرید.

این گوشی قرار از از انتهای ماه می به.صورت رسمی در اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه شود. 





تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 218546
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket