ريگي مشهد دستگير شد
محمود رودینی
welcome to my weblog

جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي از دستگيري يكي از متهمان خطرناك معروف به ريگي به همراه همدستش در مشهد خبرداد.

به گزارش ايسنا، سردار اميري‌مقدم در تشريح عمليات دستگيري اين 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامي گشت يگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زني به سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت آپاچي مشكوك و به منظور بررسي مدارك شناسايي اين افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه كلت‌كمري به سمت افسر پليس شليك كردند.

اميري‌مقدم افزود: متهمان با گروگان گرفتن يكي از شهروندان از محل متواري شدند.

وي خاطرنشان كرد: پليس با توجه به سرنخ‌هايي كه از متهم گروگان‌گير پرونده در دست داشت تحقيقات وسيع خود را آغاز كرد و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي، متهم گروگانگير شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفت.

وي افزود: پس از شناسايي مخفيگاه متهم در يكي از بلوارهاي مشهد، عمليات دستگيري با ورود كارآگاهان عمليات ويژه پليس آگاهي خراسان رضوي آغاز شد و اين محل بصورت نامحسوس تحت كنترل‌هاي پوششي قرار گرفت.

اميري‌مقدم گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضايي، هنگامي كه 2متهم پرونده در مخفيگاه حضور داشتند به طور ضربتي و غافلگيرانه براي دستگيري آنان به مخفيگاه حمله‌ور و با شليك تيرهوايي متهم و همدستش را دستگير كردند.

وي افزود: در بررسي سوابق متهم اصلي اين پرونده كه به ريگي معروف است و 26 سال سن دارد مشخص شد او از افراد خطرناك و شرور است كه داراي چندين فقره سابقه شرارت، نزاع و درگيري، تهديد و حمل موادمخدر در پرونده سياه خود است.

اميري‌مقدم با اشاره به اين مطلب كه تحقيقات از اين متهمان براي كشف اقدامات مجرمانه آنان همچنان ادامه دارد تاكيد كرد: پليس خراسان رضوي طرح ويژه‌اي را براي ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي در دستور كار خود قرار داده است و در اجراي اين طرح برخورد قاطعانه و عبرت آموزي با اخلاگران نظم و امنيت عمومي و افراد شرور و مزاحم به عمل خواهد آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1171
بازدید ماه : 1170
بازدید کل : 220536
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket