نامه.تعيين.تکليف نفت.در رياست جمهوري
محمود رودینی
welcome to my weblog

مسئولان باشگاه نفت تهران برای رفع موانع قانونی واگذاری تیم فوتبال این باشگاه به بخش خصوصی، از معاون حقوقی رئیس جمهور استعلام کردند.به گزارش مهر، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا شروع یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باقی مانده است، تکلیف تیم نفت تهران و فعالیت این تیم در لیگ مشخص نیست. این در حالی است که طی روزهای گذشته یک شرکت خصوصی نفتی برای خرید این تیم اعلام تمایل کرده و مذاکراتی نیز در این راستا صورت گرفته است.
تیم نفت تهران در حالی هنوز در بلاتکلیفی می سوزد که مسئولان تربیت بدنی استان مرکزی حاضر نشدند برای این تیم هزینه کنند و با توجه به تاکید دولت مبنی بر هزینه نکردن نهادهای دولتی در ورزش حرفه ای، مسئولان وزارت نفت نیز نمی توانند این تیم را برای حضور در لیگ یازدهم حمایت کنند.
به همین خاطر، مسئولان این باشگاه به دنبال راه حلی برای فرار از موقعیت موجود بودند که در نهایت با پیشنهاد یک شرکت خصوصی مواجه شدند که حاضر شده امتیاز نفت را در تهران با همین نام خریداری کند و هزینه های فصل آینده این تیم را نیز پرداخت کند. این شرکت که یک کنسرسیوم نفتی کاملا خصوصی به شمار می رود پیشنهادش را به مسئولان ورزش و شرکت ملی نفت داده و منتظر پاسخ نهایی است.
در همین راستا مسئولان شرکت ملی نفت در نامه ای به معاون حقوقی رئیس جمهور آخرین اتفاقات پیرامون این باشگاه را تشریح و از این نهاد خواسته اند تا برای عقب نماندن نفت و از بین نرفتن امتیاز لیگ برتری این باشگاه تصمیمات نهایی را اتخاذ و اعلام کند. با توجه به شرایطی که تیم نفت تهران دارد به نظر می رسد که باید مسئولان امر زمینه خصوصی شدن این تیم را فراهم کنند تا کادر فنی بتواند بازیکنان مورد نظرش برای حضور در لیگ یازدهم را جذب کنند.
قرار است بزودی و با رسیدن پاسخ این استعلام از معاون حقوقی رئیس جمهور تیم نفت تهران به این شرکت خصوصی واگذار شود تا با همان نام و البته اضافه شدن یک پسوند فعالیت جدی اش برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را آغاز کند.

ادامه در منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847814307



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1087
بازدید ماه : 1086
بازدید کل : 220452
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket