زوج معتاد طلاهاي كودكان را سرقت مي.كردند
محمود رودینی
welcome to my weblog

يك زوج معتاد با استفاده از خلوتي خيابان.ها از كودكان طلا و جواهراتشان را به سرقت مي.بردند.به گزارش فارس،. اواخر خرداد امسال از طريق تماس.هاي مردمي با مركز فوريت.هاي پليسي 110 مبني بر اين كه زن و شوهري به نام ناهيد و مهدي در محدوده خيابان هفده شهريور جنوبي و اتابك اقدام به سرقت از طلاجات كودكان مي.كنند، مأموران تجسس كلانتري بي.سيم پس از بررسي.هاي اوليه متوجه شدند همسر اين زن از سارقان سابقه.دار است.
ضمن هماهنگي با فرخاك.فر داديار شعبه اول دادسراي ناحيه 14 تهران شهيد محلاتي، در تاريخ 30 خرداد ناهيد 40 ساله و مهدي 40 ساله را دستگير و در بازرسي از منزل آنان تعداي لوازم سرقتي از جمله لوازم صوتي و تصويري خودرو، مدارك هويتي افراد مختلف و غيره كشف و ضبط شد.
با دستور داديار فرخاك.فر، پرونده به همراه متهمان جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان مبارزه با سرقت.هاي خاص پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
در بررسي.هاي اوليه كارآگاهان معلوم شد مهدي داراي اعتياد به مواد مخدر و از افراد سابقه.دار در زمينه سرقت لوازم داخل خودرو و موتورسيكلت در سال.هاي اخير است و بعد از هر بار دستگيري و محكوميت قضايي حبس و جريمه و رد مال در حق شاكي؛ پس از آزادي از زندان مجدداً به ادامه سرقت.هاي خود روي آورده است.
از طرفي مشخص شد ناهيد نيز داراي اعتياد به مواد مخدر است و در تحقيقات نخست عليرغم اين كه از منزل آنان تعدادي اموال مسروقه و مدارك هويتي مسروقه مربوط به افراد مختلف به دست آمده بود اما اين 2 نفر ارتكاب به سرقت.ها را انكار مي.كردند.
با توجه به مدارك و مستندات موجود، مهدي به چندين فقره سرقت از داخل خودرو و سرقت از مغازه اعتراف كرد.
در ادامه با دعوت تعدادي از مالباختگان در پرونده.هاي سرقت از طلاجات كودكان به پايگاه ششم، در مواجهه حضوري كودكان با ناهيد، دختر بچه.ها و شاهدان، اين زن را به عنوان همان زني كه طلاجات را بچه.ها را سرقت كرده شناسايي كردند.
ناهيد با اظهارات شاهدان و دختر بچه.ها اعتراف كرد و مدعي شد در كوچه پس كوچه.هاي محدوده ميدان خراسان، اتابك، ميدان شوش و خيابان خاوران، دختر بچه.هايي را كه در حال بازي با هم سن و سالان خود بوده و در دست و گردنشان طلا بود شناسايي مي.كردم و به آنها پول مي.دادم تا براي خود چيزي بخرند. وقتي كه دختر بچه براي خريد از دوستانش دور مي.شد من از فرصت استفاده مي.كردم و طلاجات را از بچه.ها سرقت كرده و سريعاً از آنجا فرار مي.كردم.
سرهنگ كارآگاه محمد اشراقي رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: از كساني كه بدين شيوه در محدوده.هاي فوق از دختر بچه.هاي آنان طلاهايشان سرقت شده دعوت مي.شود تا جهت شناسايي متهم دستگير شده و طرح شكايت به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ضلع شمالي خيابان نبرد مراجعه كنند.
سرهنگ اشراقي به شهروندان توصيه كرد: از آويزان كردن طلاجات به دست و گردن كودكان و رها كردن آنان در كوچه و خيابان خودداري كنند.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847402558



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1072
بازدید ماه : 1071
بازدید کل : 220437
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket