اجراي طرح توقيف ساعتي خودروها
محمود رودینی
welcome to my weblog

 

راه.اندازي تيم.هاي ويژه تست سلامت در جاده.ها

فرمانده پليس.راه كشور از استقرار تيم.هاي ويژه تست سلامت شامل مواد مخدر، روانگردان ها و الكل در جاده.هاي كشور در طرح تابستانه خبر داد و گفت: براساس برنامه.ريزي.هاي انجام شده اين تيم.ها علاوه بر گشتي.هاي پليس.راه از رانندگان تست سلامت به عمل مي.آورند.
وي تاكيد كرد: براساس قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي رانندگاني كه نسبت به استفاده از مواد مخدر و روانگردان و مشروبات الكلي اقدام كنند ضمن جريمه 200 هزار تومان و ضبط شش ماهه گواهينامه.شان جهت طي مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي مي.شوند.

 

نقاط پرتصادف در جاده.هاي كشور با تابلوها و بنرهاي لازم مشخص شده است

فرمانده پليس.راه كشور در عين حال به اقدامات پيشگيرانه پليس.راه ناجا در تابستان امسال اشاره كرد و گفت: نقاط پرتصادف در جاده.هاي كشور با تابلوها و بنرهاي لازم مشخص شده در عين حال از سازمان راهداري انتظار مي.رود تا هرچه سريعترنسبت به رفع اشكالات اين نقاط اقدام كند.
وي با اشاره به اينكه حدود دو هزار نقطه و محور پرتصادف در كشور داريم، گفت: اقدامات كوتاه مدت، نصب تابلوها و بنرهاي هشداردهنده است و قطعا بايد نسبت به اصلاح هندسي و يا ايجاد باند رفت و برگشت مجزا در جاده.هاي پرتصادف اقدام شود.
سرهنگ مهماندار از راه.اندازي استراحتگاه.هاي موقت در جاده.هاي كشور در طرح تابستانه خبر داد و گفت: براساس هماهنگي صورت گرفته در جاده.هايي كه فواصل طولاني دارند استراحتگاه.هاي موقت با همكاري سازمان راهداري و ساير سازمان.هاي خدماتي پيش.بيني شده است تا رانندگان براي استراحت بتوانند از امكانات اين ايستگاه ها استفاده كنند.
وي از تسريع در امدادرساني و پوشش ويژه نقاط پرتصادف در تابستان امسال خبر داد و گفت: براساس برنامه. ريزي.هاي صورت گرفته تيم.هاي امدادي در نزديكي نقاط پرتصادف مستقر مي.شوند تا سرعت امدادرساني به خودروهاي حادثه ديده در اين نقاط بيشتر شود.
فرمانده پليس.راه كشور در پاسخ به سوالي در خصوص استفاده از مشروبات الكلي و مواد مخدر در خودروهاي حمل و نقل عمومي گفت: آمارها نشان مي.دهد بخش قابل توجهي از تصادفات در بخش حمل و نقل عمومي مربوط به استفاده رانندگان اين بخش از اين دسته مواد است كه در اين خصوص در تابستان امسال تمهيدات لازم براي انجام تست سلامت از رانندگان حمل و نقل عمومي پيش.بيني شده است.
سرهنگ مهماندار در عين حال در پاسخ به سوالي در خصوص تعداد قبوض جريمه صادر شده با اجراي قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي گفت: آمارها نشان مي.دهد علي.رغم كاهش قابل توجه كشته.هاي تصادفات در ارديبهشت ماه امسال صدور قبوض جريمه در اين ماه نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847382986


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1283
بازدید ماه : 1282
بازدید کل : 220648
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket