ريورپلاته پس از 110 سال سقوط کرد
محمود رودینی
welcome to my weblog

تیم افسانه.ای فوتبال آرژانتین، ریورپلاته، برای اولین بار در تاریخ 110 ساله خود به دسته پایین تر سقوط کرد.به گزارش مهر، تیم ریورپلاته که با 33 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال آرژانتین به حساب می آید، شب گذشته در دیدار برگشت پلی آف مقابل «بلگرانو دو کوردوبا» با تساوی یک بر یک متوقف شد و از فصل آینده نمی تواند در سوپرکلاسیکو شرکت کند. بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم سری بی به پایان رسیده بود.
«میلیونرها» - صفت تیم ریورپلاته - در دقیقه 5 توسط «ماریانو پاوون» به گل رسیدند اما «گی.یرمو فاره» در دقیقه 61 با گلی که وارد دروازه ریورپلاته کرد، 50 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه «مانیومنتال» را خاموش کرد.
ماریانو پاوون در این دیدار یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.«کارلوس اولاوه» با مهاری خوب مانع از این شد که دروازه تیمش گشوده شود.
در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد رفته رفته خشم هواداران هم بالا گرفت تا آنجا که «سرخیو پتزوتا» ، داور مسابقه، در دقیقه 89 سوت پایان مسابقه را کشید و بازی 3 بر یک به سود «بلگرانو دو کوردوبا» اعلام شد و این تیم به دسته بالاتر صعود کرد.
تیم میهمان زیر مواد آتش زا مجبور به ترک زمین شد تا آنجا که کار به دخالت نیروهای امنیتی کشید و با فشار آب، هواداران معترض به عقب رانده شدند. حدود 2200 پلیس برای آرام کردن اوضاع در ورزشگاه مستقر شده بودند.
در این زد و خورد 68 نفر مجروح شدند، 50 نفر بازداشت شدند و 15 وسیله نقلیه واژگون شد. دو افسر پلیس بر اثر پرتاب مواد محترقه بشدت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند.
سه هزار هوادار تیم «بلگرانو دو کوردوبا» که به بوئنس آیرس سفر کرده بودند تا بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند تا دو ساعت قادر به ترک محل نبودند و درنهایت با اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شدند.
دانیل پاسارلا، رئیس باشگاه ریورپلاته که در جام جهانی 1978 با بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال آرژانتین به عنوان قهرمانی جهان رسید، گفت: ما پایداری خواهیم کرد و ساختار باشگاه را دوباره می سازیم.
تیم ریورپلاته علاوه بر عنوان های قهرمانی داخلی، تا به حال دو بار قهرمان جام لیبرتادورس شده و فاتح رقابت های جام بین قاره ای و «کوپا اینترمرسیانا» نیز شده است.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847292293



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1048
بازدید ماه : 1047
بازدید کل : 220413
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket