تست دوپينگ از 9 ورزشکار ايران
محمود رودینی
welcome to my weblog

ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) که با هدف برگزاری المپیک پاک در لندن و نمونه‎گیری از ورزشکاران اعزامی به این بازی‎ها بدون اطلاع قبلی به ایران سفر کرده بودند از 9 ورزشکار کشورمان تست دوپینگ گرفتند.به گزارش مهر، دو نفر از ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ چهار روز پیش به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی به ایران سفر کردند تا بر اساس اطلاعات شخصی و محرمانه‎ای که از برخی ورزشکاران به خصوص ورزشکارانی که مسابقات انتخابی برای بازی‏های المپیک لندن را پیش رو دارند، نمونه گیری کنند.
افسران وادا که اصالت روسی هم داشتند سه روز در ایران بودند تا ماموریت خود را برای گرفتن تست دوپینگ از 9 ورزشکار رشته‎های کاراته (2 نفر)، وزنه‎برداری (3 نفر)، کشتی (فرنگی و آزاد - 4 نفر) و دوومیدانی (یک نفر) انجام دهند.
احسان حدادی که طی دو سال گذشته بارها با اقدام ناگهانی ماموران وادا برای تست دوپینگ مواجه شده بود، این بار نیز در فهرست تعیین شده وادا برای نمونه گیری قرار داشت. حدادی تنها ورزشکار از رشته دوومیدانی بود که در این فهرست قرار داشت و در محل منزل خود تست داد.
امیر حسین.پور و علی فداکار هم ورزشکاران کاراته کار بودند که نمایندگان وادا از آنها نمونه گیری کردند. تست دوپینگ رشته وزنه برداری هم از بهداد سلیمی، بهادر مولایی و مجید عسگری گرفته شد. حمید سوریان، امیر علی اکبری و بابک قربانی هم کشتی‎گیران فرنگی‎کار بودند که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ماموران خود را مامور به گرفتن تست دوپینگ از آنها کرده بود.
این ورزشکاران طبق آمار و اطلاعاتی که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ از برخی ورزشکاران در اختیار دارد، در زمانی مشخص در محل اردو یا تمرین خود حضور داشتند. این در حالی است که رضا یزادانی برخلاف برنامه تمرینی ارائه شده در محل تمرین غایب بود و تست دوپینگ نداد.
یزدانی تنها کشتی.گیر آزادکاری بود که ماموران وادا نمونه گیری از وی را در برنامه داشتند اما وقتی برای انجام ماموریت خود به محلی تمرینی این کشتی.گیر مراجعه کردند با غیبت او مواجه شدند! این در حالی است طبق آئین‎نامه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اگر ماموران این آژانس سه بار با غیبت یک ورزشکار - بر خلاف جدول - مواجه شوند او را دوپینگی معرفی کرده و محرومیتش را اعمال می‎کنند.
در هر صورت نمایندگان وادا طی حضور سه روزه در ایران از 9 ورزشکار تست دوپینگ گرفتند و با رد کردن غیبت برای رضا یزدانی ایران را به مقصد کانادا محل مقر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ترک کردند.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847289892



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1109
بازدید ماه : 1108
بازدید کل : 220474
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket