دختر جواني كه دانشجوي اخراجي است، به اتهام سرقت از هم.دانشگاهيان خود و زائران 2 مكان مذهبي دستگير شد و به ده.ها فقره سرقت اعتراف كرد.به گزارش «جام.جم»، روز جمعه گذشته ماموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران هنگام گشتزني در صحن حضرت عبدالعظيم (ع). دختر جواني را مشاهده كردند كه سراسيمه در حال فرار بود و زني ميانسال وي را تعقيب مي.كرد و از مردم درخواست دستگيري او را داشت.با سد كردن راه دختر جوان، ماموران او را دستگير كردند و در بازرسي از كيف وي، مداركي به دست آوردند كه نشان مي.داد،. او كيف زن ميانسال را سرقت كرده است.
با تحويل كيف مسروقه به صاحبش، دختر جوان به پليس آگاهي منتقل شد.دختر جوان در بازجويي پليسي اعتراف كرد چندي پيش از دانشگاه به علت سرقت از دختران دانشجو اخراج شده است.
متهم در ادامه گفت: علاوه بر آن نيز به بهانه زيارت وارد امامزاده صالح و حرم حضرت عبدالعظيم در شهرري شده و با استفاده از غفلت زنان زائر، كيف و اموالشان را سرقت كرده است.درپي اعتراف دختر جوان، با دستور قضايي از سوي بازپرس وطن.دوست، رئيس شعبه 10 دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ري، ماموران روز گذشته به همراه متهم به خانه.اش در يكي از محله.هاي شهر رفته و در بازرسي از آنجا موفق به كشف چند كيف زنانه، ده.ها عدد گوشي تلفن همراه،. يك دستگاه لپ.تاپ، مدارك هويتي، پول و چك شدند.
متهم با قرار قانوني در بازداشت به سر مي.برد، تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
در اين ارتباط با دختر سارق گفت.و.گويي انجام داده.ايم كه درپي مي.آيد.

گفت.وگو با متهم

خود را معرفي مي.كني؟
اسمم آزاده است و 32 سال دارم. خانواده.ام در شهرستان زندگي مي.كنند و سال 85 براي ادامه تحصيل به تهران آمدم. تا سال سوم در يكي از رشته.هاي دانشگاهي تحصيل مي.كردم.
چرا ادامه تحصيل ندادي؟
سال 88 بيمار شدم و بناچار از ادامه تحصيل باز ماندم. به خاطر اين غيبت.هاي طولاني مسوولان دانشگاه اجازه تحصيل به من ندادند و اخراج شدم.
چرا سرقت مي.كردي؟
وقتي از دانشگاه اخراج شدم، به قصد انتقام.گيري از مسوولان آنجا تصميم به دزدي از دانشگاه و دانشجويان گرفتم.
اولين.بار چه چيزي دزديدي؟
يك هفته بعد از اخراج از دانشگاه، وقتي به كتابخانه رفته بودم، با ديدن گوشي تلفن همراه يكي از دختران دانشجو، آن برداشتم و بلافاصله فرار كردم.
از همان موقع به سرقت.هايم ادامه دادم. با ورود به نمازخانه، كتابخانه و خوابگاه.هاي دانشجويي از غفلت دختران دانشجو استفاده كرده و كيف، پول، چك و گوشي تلفن همراه آنها را سرقت مي.كردم.
تصور مي.كردي روزي دستگير شوي؟
مي.دانستم دير يا زود دستگير مي.شوم. بنابراين علاقه.اي به فروش اموال دزدي نداشتم.
خانواده.ات از اخراج از دانشگاه و سرقت.هايت خبر دارند؟
نه، خبر از دستگيري.ام ندارند. نمي.دانم چگونه به چشمان والدين و ديگر اعضاي خانواده بايد نگاه كنم.
قصد انتقام از دانشگاه را داشتي چرا اموال زائران را سرقت مي.كردي؟
خودم هم نمي.دانم، دزدي برايم عادت شده است، همين.
حرف آخر.
اشتباه كردم. اگر از دانشگاه اخراج نمي.شدم، اكنون با دستبند مقابل شما قرار نمي.گرفتم. همان.گونه كه گفتم، اموال دزدي را نفروخته.ام و تنها مي.خواستم انتقام بگيرم.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847274194