بازگشت دختر فراري پس از 19 سال به آغوش خانواده
محمود رودینی
welcome to my weblog
ازگشت دختر فراري پس از 19 سال به خانه
جام جم آنلاين: دختري كه از خانه متواري شده بود پس از 19سال به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ايسنا، سرهنگ حميدرضا گل‌صباحي رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز با اعلام اين خبر گفت: پرونده‌اي در بهمن ماه سال گذشته مبني بر مفقوديت خانم «سارا - ش» از مرجع قضايي به پليس آگاهي واصل شد كه براي رسيدگي به موضوع و به دست آمدن سرنخ‌هاي اوليه در ابتدا خانواده مفقودي به پليس آگاهي دعوت شدند.

وي ادامه داد: برادر دختر مفقودشده در اظهارات خود عنوان كرد خواهرم زماني كه منزل ما را ترك كرد 21 سال داشت و اگر وي زنده باشد 40 ساله است و از آن زمان تاكنون هيچ نشانه‌اي از او به دست نياورده‌ايم.

گل صباحي گفت: بنابر اظهارات بردار مفقودي، اين فرد در سال 1371 تصميم داشت با پسري كه با وي در ارتباط بوده، ازدواج كند اما وقتي با مخالفت خانواده مواجه شد و يك روز به همراه پسر مورد علاقه‌اش از منزل خارج و ديگر بازنگشت.

رييس پليس آگاهي استان تهران ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع و اين كه احتمال هرگونه جنايتي متصور بود، رسيدگي به پرونده به طور ويژه در دستور كار اكيپ ويژه‌اي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي 4 نفر با مشخصات فقداني مورد شناسايي قرار گرفتد و با بررسي اطلاعات به دست آمده اين فرد شناسايي شد اما زماني كه ماموران به آدرس موردنظر مراجعه كردند مشخص شد كه وي چندين سال قبل از محل نقل مكان كرده و هيچ آدرس و نشاني از خود به جا نگذاشته ‌است.

گل صباحي گفت: مأموران در ادامه سرانجام موفق شدند شماره حساب پس اندازي از فرد مفقودي در يكي از شعبات بانك بدست آورده با هماهنگي مراجع قضايي آدرس محل زندگي وي در يكي از مناطق شمال تهران شناسايي و به همراه خانواده او به آن آدرس مراجعه كردند.

رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز گفت: پس از آن كه مأموران مطمئن شدند دختر مفقودي كه در حال حاضر 40سال داشت در اين منزل است به همراه مادر، برادر و ساير بستگان وي وارد منزل شدند و مادر و دختر مفقودشده پس از 19 سال همديگر را سخت در آغوش گرفتند.

گل صباحي ادامه داد: فرد مفقودي به نام «سارا» كه در حال حاضر به عنوان پرستار افراد سالمند مشغول به كاراست در رابطه با وضعيت خود گفت كه پس از آن كه از خانواده‌ام دور شدم به خاطر كار اشتباهي كه كردم روي بازگشتن به منزل را نداشتم و هميشه فكر مي‌كردم كه خانواده‌ام مرا به خاطر اين كه بدون اجازه آنان منزل را ترك كرده‌ام ديگر نخواهند پذيرفت به همين خاطر از همان روزهاي اول كه فرار كردم به صورت مجردي زندگي مي‌كنم و توانستم با تلاش و فعاليت زندگي‌ام را با حفظ عفت و آبرو تا اينجا سپري كنم و هم‌اكنون كه به آغوش خانواده بازگشته‌ام بسيار خوشحالم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1206
بازدید ماه : 1205
بازدید کل : 220571
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket