جاعل جوان اسپري اشك .آور مي.فروخت
محمود رودینی
welcome to my weblog

جاعل جوان اسپري اشك ‌آور مي‌فروخت
جام جم آنلاين: جوان 25 ساله با جعل مجوز حمل اسپري اشك‌آور اقدام به فريب طعمه‌هاي خود و فروش اقلام و تجهيزات نظامي مي‌كرد.

به گزارش فارس،‌ در ساعت 12 روز 7 خرداد عوامل گشت كلانتري 114 غياثي در حين گشت‌زني در اتوبان امام علي (ع) به يك دستگاه پرايد مشكي مشكوك شدند كه پس از توقف خودرو و بازرسي از سرنشين آن يك عدد افشانه گاز اشك‌آور، يك دستگاه شوكر الكتريكي، چندين عدد كارت‌هاي شناسايي متعلق به نيروهاي نظامي و همچنين مجوز حمل شوكر و گاز اشك‌آور به همراه مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

با تشكيل پرونده مقدماتي و انجام هماهنگي قضايي، متهم دستگير شده جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با انتقال متهم دستگير شده به نام حبيب و آغاز تحقيقات كارآگاهان، فرد ديگري با مراجعه به پايگاه ششم ضمن معرفي خود به عنوان يكي از مسئولان نظامي تهران مدعي شد كه حبيب از همكاران او است و حتي براي اثبات ادعاي خود احكام انتصاب حبيب را به كارآگاهان ارائه كرد.

كارآگاهان پايگاه ششم كه به تلاش اين فرد جهت آزادسازي حبيب مشكوك شده بودند، بلافاصله اقدام به بررسي اظهارات اين فرد به نام بهزاد پرداخته كه در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه اين 2 نفر به هيچكدام از ارگان‌هاي نظامي و يا انتظامي شهر تهران وابستگي نداشته و تمامي اظهارات بهزاد تنها با هدف فريب كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ و تلاش براي آزادسازي حبيب بوده است.

با مشخص شدن كذب بودن اظهارات گفته شده از سوي هر 2 متهم و در حاليكه هر 2 نفر آنها تلاش كردند تا همچنان خود را وابسته به ارگان‌هاي دولتي و نظامي تهران نشان دهند، كارآگاهان تيم مبارزه با جعل و كلاهبرداري پايگاه به بررسي مدارك شناسايي بدست آمده از حبيب و بهزاد پرداخته كه بلافاصله در بررسي‌هاي خود اطمينان پيدا كردند كه تمامي مدارك بدست آمده از اين افراد مجعول است.

بهزاد كه ديگر چاره‌اي جز اعتراف نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتاً به تقلبي بودن اين مدارك معترف شد و در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: گازهاي اشك آور و دستگاه شوكر كشف شده به همراه مجوزهاي جعلي حمل آنها را از فردي به نام امير خريداري و به يكي از دوستانش به نام حبيب فروخته است.

بهزاد در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: چند ماه پيش در شبكه اينترنت در حال جستجو بودم كه به صورت كاملاً اتفاقي با يك صفحه آگهي فروش گاز اشك آور، شوكر برقي و غيره روبرو شدم؛ در حاليكه به موضوع علاقه‌مند شده بودم به بررسي بيشتر آگهي پرداختم؛ پس از چند روز فردي با شماره تلفن همراهم كه در زمان بررسي آگهي اينترنتي اعلام كرده بودم تماس گرفت و مدعي شد كه قادر به تهيه افشانه و شوكر مورد درخواست من است.

وي افزود: بلافاصله با اين فرد قرار ملاقات گذاشته و اقدام به خريد يك عدد افشانه و يك دستگاه شوكر برقي كردم. در زمان تحويل، شخص فروشنده كه جواني حدوداً 25 الي 30 ساله بود مدعي شد كه قادر به تهيه مجوزهاي حمل افشانه و شوكر برقي است كه بلافاصله از او درخواست كردم تا مجوزهاي مربوطه را نيز تهيه كند. از آن زمان با شخص فروشنده به نام امير تماس مستقيم داشتم و هر بار كه يكي از دوستانم از من درخواستي درباره خريد افشانه و غيره داشت با امير تماس گرفته و او نيز پس از چند روز تجهيزات سفارش شده را به همراه مجوزهاي حمل و نگهداري آنها به من تحويل مي‌داد و تجهيزات كشف شده از حبيب نيز به همين روش تهيه و در اختيار او قرار گرفته است.

كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي در ادامه تحقيقات خود و با استفاده از اطلاعات بدست آمده از بهزاد موفق به شناسايي محل تردد امير در يكي از سفره‌خانه‌هاي سنتي در خيابان دماوند شده و اين محل را تحت مراقبت‌هاي نامحسوس و پليسي قرار دادند و سرانجام در ساعت 19 روز 9 خرداد وي را دستگير و در بازرسي بدني از متهم نيز يك دستگاه شوكر، يك عدد گاز اشك‌آور به همراه مجوزهاي حمل آنها و يك عدد كارت شناسايي مجعول يكي از ارگان‌هاي نظامي كشف و توقيف شد.

در بازرسي از محل سكونت متهم در اتوبان شهيد باقري، كارآگاهان پايگاه ششم به همراه كشف و توقيف تجهيزات رايانه‌اي استفاده شده در جعل اسناد و شناسايي هويت دقيق ده‌ها نفر از افراد متقاضي و دريافت كننده افشانه، شوكر و مجوزهاي حمل اين تجهيزات، موفق به كشف ده‌ها برگه احكام مجعول منتسب به ارگان‌هاي نظامي، تعدادي امهار مجعول و همچنين مجوزهاي مجعول حمل افشانه، شوكر، فرم‌هاي خام احكام و دو قبضه سلاح كمري تقلبي از خانه متهم شدند.

با دستگيري امير 25 ساله و كشف تعداد زيادي اسناد مجعول و همچنين ده‌ها افشانه، شوكر وغيره، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتاً به مجعول بودن كليه كارت‌هاي ويژه حمل افشانه، كارت‌هاي تردد و غيره اعتراف و عنوان داشت كه كليه طراحي‌هاي رايانه‌اي جهت تهيه كارت‌هاي اشاره شده را شخصاً و با استفاده از مهارت چندين ساله در انجام امور رايانه‌اي انجام داده است.

متهم در ادامه اعترافات خود به كارآگاهان گفت: افشانه‌ها و مجوز حمل آنها را به قيمت 50 هزار تومان و شوكرهاي برقي و مجوز آنها را نيز به قيمت 100 هزار تومان به فروش مي‌رساندم.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به سوء استفاده متهم اصلي پرونده از نام شركت ناجي گستر در تهيه مجوزهاي حمل تجهيزات پليسي، گفت: متهم اصلي پرونده با معرفي خود به عنوان افراد مرتبط با شركت ناجي گستر اقدام به تهيه مجوزهاي مربوطه كرده و بسياري از افراد دريافت كننده تجهيزات و مجوزهاي حمل و نگهداري آنها، با توجه به مهارت متهم در تهيه احكام و كارت‌هاي مجعول بگونه‌اي كه جعلي بودن آنها به راحتي قابل تشخيص نيست، پس از حضور در پايگاه ششم عنوان داشته‌اند كه به هيچ عنوان تصور نمي‌كرده‌اند كه مجوزهاي صادره براي آنها مجعول و تقلبي است؛ اين در حاليست كه شركت ناجي گستر نيز از متهم دستگير شده طرح شكايت داشته است.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به جرم بودن حمل، نگهداري و استفاده غير قانوني از تجهيزات پليسي، عنوان كرد: به همه افرادي كه بدين روش و از طريق افراد واسطه و ثالث اقدام به تهيه تجهيزات پليسي و مجوزهاي حمل و نگهداري آنها كرده و بر خلاف تصور بسياري از آنها كه گمان به قانوني بودن مجوزهاي تردد، حمل افشانه دارند، هشدار داده مي‌شود كه به احتمال فراوان احكام و مجوزهاي در اختيار آنها تقلبي و مجعول بوده كه در صورت كشف از سوي مراكز انتظامي قابل پيگيري است لذا از اين افراد دعوت مي‌شود تا براي تعيين اصالت و مجعول نبودن مجوزهاي در اختيار خود با مراجعه به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نبرد شمالي، ميدان نبرد، خيابان شهيد ابراهيم بيدي نسبت به اطمينان از اين موضوع اقدام كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1289
بازدید ماه : 1288
بازدید کل : 220654
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket