برخورد با عوامل ناكامي تيم اميد
محمود رودینی
welcome to my weblog

افشارزاده خواستار شد:
برخورد با عوامل ناكامي تيم اميد
جام جم آنلاين: دبیر کل کمیته ملی المپیک با عذرخواهی از مردم، اتفاقی که برای تیم امید رخ داد را غیر قابل گذشت دانست و از مسئولان خواستار برخورد جدی با متخلفان و عوامل ناکامی این تیم شد.

به گزارش مهر، بهرام افشارزاده در گفتگویی درباره دلایل حذف تیم امید از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: من خیلی متاسف شدم که چنین حادثه‌ای برای تیم امید رخ داد. دیروز دو ساعت در ورزشگاه کنار ترابیان بودم اما از بحث بازیکن دو اخطاره و شکست سه بر صفر تیم امید در بازی قبل اطلاعی نداشتم. اصلا هیچکس به مسئولان کمیته ملی المپیک این موضوع را اطلاع نداده بود.

وی افزود: نامه‌ای در تاریخ چهارم اسفند سال گذشته به فدراسیون ارسال شده و در آن از محرومیت کمال کامیابی نیا در مسابقه با عراق خبر داده شده بود. هم پرهیزگاری، هم ترابیان و هم فریدون معینی حتما باید از این مسئله مطلع بوده باشند و آن را به حاجیلو و منصوریان منتقل می کردند، ضمن اینکه حداقل باید یک رونوشت به ما می دادند تا ما هم از این اتفاق مطلع می شدیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ما برای بازی رفت با وجود مشکلات عدیده جهت رفت و برگشت تیم هواپیمای اختصاصی گرفتیم و همه نوع تلاش برای موفقیت این تیم انجام دادیم اما چرا باید مسئولان فدراسیون اینقدر نسبت به تیم امید بی توجه باشند. آقای پرهیزگاری! شما مسئول هستید که باید به سرپرست بعدی محرومیت بازیکن را اعلام می کردید. آقای ترابیان! شما هم مسئولیت مستقیم داشتید. آقای معینی! شما هم در جریان بودید و کادر فنی را باید مطلع می کردید که این کار را انجام ندادید.

وی اضافه کرد: وقتی بازی را نگاه می کردم باور نداشتم در زمین چه می گذرد. بازیکنان بازی نمی کردند و منصوریان هم سردر گم بود. نمی دانم چه کسی مقصر است اما باید ریشه یابی شود و با مقصران به شدت برخورد شود. اعتقاد داشتم تیم امید می تواند با این کادر فنی و بازیکنان به المپیک صعود کند ولی شکست برابر عراق ضربه سنگینی به پیکره فوتبال، این جوانان آینده دار و همچنین کاروان اعزامی به المپیک لندن وارد کرد. بسیار متاسفم و نمی دانم چرا زودتر کسی این اتفاق را منتقل کرد. چنین سهل انگاری غیر قابل گذشت است زیرا زحماتی که کمیته و مسئولان دیگر کشیده‌اند به راحتی هدر رفته است. من فکر نمی کنم کوتاهی از جانب کمیته و کادر فنی صورت گرفته باشد.

افشارزاده وجود هرگونه اختلاف بین این کمیته و فدراسیون فوتبال را رد کرد و گفت: من با تمام فدراسیون‌ها تعامل می کنم و کوچکترین اختلافی ندارم. از همه خواهش می کنم تا حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 بگذارند فدراسیون‌ها با آرامش کامل کارشان را انجام دهند تا شاهد موفقیت کشورمان در آن رقابت‌های مهم باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1135
بازدید ماه : 1134
بازدید کل : 220500
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket