توقيف11هزار خودرو رانندگان متخلف
محمود رودینی
welcome to my weblog

رييس راهور تهران اعلام كرد:
توقيف11هزار خودرو رانندگان متخلف
جام جم آنلاين: رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از توقيف بيش از 11 هزار دستگاه خودرو رانندگان متخلف در بزرگراه ‌هاي پايتخت طي سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: در عين حال گواهينامه بيش از شش هزار و 800 راننده متخلف ضبط و 213 راننده‌اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند به مراجع مربوطه براي انجام تست سلامت معرفي شدند.

سردار حسين رحيمي روز جمعه در گفتگو با ايسنا، با اشاره به اينكه در سه ماهه نخست سالجاري بيشترين علل توقيف خودروها در بزرگراه‌هاي تهران به ترتيب سرعت غيرمجاز با 42 درصد، سبقت غيرمجاز با 38 درصد و حركات مارپيچ با 7 درصد بوده است افزود: در عين حال در اين مدت حدود 270 هزار برگ جريمه براي رانندگان متخلف در بزرگراه‌هاي تهران صادر شد كه بيشترين اعمال قانون با 70 درصد مربوط به سرعت و سبقت غيرمجاز و پس از آن استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از كمربند ايمني بوده است.

وي بيشترين تخلفات حادثه‌ساز در بزرگراه‌هاي تهران را سرعت و سبقت غيرمجاز و انجام حركات مارپيچ عنوان كرد و گفت: در عين حال بيشترين ساعات رخداد تخلفات حادثه‌ساز ساعات ابتدايي صبح و ساعات پاياني شب بوده است.

رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر اين كه در فصل بهار حدود يكهزار و 500 فقره تصادف در بزرگراه‌هاي تهران اتفاق افتاد كه از اين ميزان 81 درصد تصادفات خسارتي، 17 درصد جرحي و 2 درصد فوتي بوده است، افزود: بيشترين علل تصادفات در بزرگراه‌هاي پايتخت عدم رعايت فاصله طولي و عدم توجه به جلو بوده است.

وي با اشاره به ضبط بيش از شش هزار و 800 جلد گواهينامه رانندگان متخلف در بزرگراه‌هاي تهران طي سال جاري گفت: همچنين 213 راننده‌اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت در بزرگراه‌هاي تهران مي‌راندند براي تست سلامت به مراجع مربوطه معرفي و حدود 70 درصد اين افراد بين يك تا سه ماه از رانندگي محروم شدند. از سوي ديگر پليس خودرهايي را كه بيش از 170 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند را به دليل برهم زدن نظم و انضباط عمومي به دادگاه معرفي كرده است.

رييس پليس راهور تهران از احضار 130 راننده‌اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند و سرعت آنها توسط دوربين‌هاي ثبت تخلف در بزرگراه‌هاي تهران گرفته شده است خبر داد و خاطرنشان كرد: از اين تعداد 82 راننده تا كنون به راهنمايي و رانندگي مراجعه كردند و مابقي هنوز مراجعه‌اي نداشتند كه برابر قانون جديد در صورت عدم مراجعه بعد از مهلت تعيين شده، خدمات خودرويي اين افراد قطع مي‌شود.

وي همچنين از كاهش تخلفات در بزرگراه‌هاي تهران پس از اجراي قانون جديد خبر داد و گفت: درحالي كه در 41 روز نخست سال جاري به طور متوسط روزانه حدود 140 خودرو به دليل تخلفات حادثه‌ساز در بزرگراه‌هاي تهران توقيف مي‌شدند اين رقم در 52 روز پس از اجراي قانون يعني تا پايان خردادماه سال جاري به 106 مورد كاهش يافت رسيد كه بدين ترتيب بايد گفت كه تخلفات حادثه‌ساز در بزرگراه‌هاي تهران از زمان اجراي قانون جديد حدود 24 درصد كاهش يافته است.

رييس پليس راهور تهران همچنين از اجراي طرح ويژه‌اي براي برخورد با تخلفات رانندگان در بزرگراه‌ها خبر داد و گفت: جزئيات اين طرح در هفته جاري اعلام مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1226
بازدید ماه : 1225
بازدید کل : 220591
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket