محمود رودینی
welcome to my weblog

گروه خبری gsm: در يك آزمايش جديد معلوم شد پرتوهاي الكترومغناطيسي ناشي از تلفن*هاي همراه و بي*سيم تاثيرات سوء و نامطلوبي روي استحكام استخوانها دارند.

به گزارش ايسنا، دكتر فرناندو دي سراوي از دانشگاه ملي كويو در آرژانتين در اين مطالعه هشدار داد: مرداني كه دائما تلفن همراه خود را روي كمربند و در سمت راست كمر خود قرار مي*دهند، در اين ناحيه از بدن دچار كاهش تراكم بافت استخواني و تحليل رفتن استحكام استخوانها مي*شوند.

دكتر سراوي در آزمايشات خود متوجه شد كه ميزان تراكم بافت استخواني در دو طرف كمر اين مردان با هم فرق مي*كند و در سمتي كه تلفن همراه را قرار مي*دهند به مراتب كمتر است.

به گزارش سايت اينترنتي اچ.سي.پي اوستئو ريسورس، اين متخصصان دريافتند كه امواج تلفن هم از تراكم املاح معدني استخواني (bmd) و هم از محتواي املاح استخواني (bmc) مي*كاهد.

اين مطالعه به طور فصل در مجله «جراحي چهره – جمجمه» منتشر شده است.




تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

مواد طبیعی بسیاری برای کاهش وزن در دسترس قرار دارند. با این حال، به.نظر می.رسد که چای حاوی عسل و دارچین یکی از دلپذیرترین مواد طبیعی برای کاهش وزن باشد. آیا این معجون پرانرژی می.تواند به کسی در رسیدن به وزن مناسب کمک کند؟
بسیاری از مردم ادعا می.کنند که نوشیدن 2 بار در روز (صبح و شب) مخلوط عسل و دارچین در کاهش وزن مؤثر است. یک حقیقت علمی برای این ادعا وجود دارد.
به.طور سنتی، از عسل به.عنوان ماده.ای خواب.آور، مسکن گلو.درد و حتی التیام.بخش زخم استفاده شده است،اما آیا عسل می.تواند به کاهش وزن نیز کمک کند؟ برخی از دانشمندان معتقدند که عسل می.تواند این کار را انجام دهد. بدیهی است که اکثر افراد چاق از عارضه مقاومت به انسولین نیز رنج می.برند. این عارضه مانع سوخت.وساز درست گلوکز می.شود. هنگامی که چنین شرایطی رخ می.دهد کاهش وزن بسیار دشوار می.شود. برخی مطالعات نشان داده.اند، افرادی که به مدت 30 روز از مخلوط عسل و دارچین استفاده کرده.اند موفق شده.اند سطح مقاومت به انسولین بدن خود را کاهش دهند.
به گزارش. ای.زاین آرتیکل،80درصد از مواد تشکیل.دهنده عسل را گلوکز و فروکتوز تشکیل



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

منابع آگاه تصاویری از گوشی هوشمند جدید نوکیا با نام ۷۰۰ منتشر کرده.اند که البته با نام Zeta نیز شناخته می.شود و روی آن نسخه به.روز شده سیستم.عامل Symbian Anna با نام Belle نصب شده است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبرگزاری ها، این گوشی هوشمند شامل پردازنده یک گیگاهرتزی می.شود و روی آن نمایشگر لمسی ۳٫۲ اینچی AMOELD نصب شده است که تصاویر در آن با کیفیت nHD به نمایش درمی.آیند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

مدیرکل فروش سونی.اریکسون در ایران گفت: به موجب استقبال مردم از گوشی.های هوشمند و لمسی، بیشترین واردات گسترده این برند در رنج گوشی.های هوشمند قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، شروین فریگام با بیان این مطلب اظهار داشت: به موجب استقبال گسترده مردم از گوشی.های هوشمند جدیدترین گوشی.های هوشمند تا پایان تابستان وارد بازار می.شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

افشاي راز تاجر هزارچهره از سوي يك زن
پس از گذشت چند روز «اسماعيل» با من تماس گرفت و خواست در يك دفترخانه حاضر شوم تا نسبت به ارايه وكالت محضري به شركت براي ترخيص كالا اقدام كنم اما پس از حضور در دفترخانه متوجه شدم كه اين مرد مرا با مشخصات ديگري به دفترخانه معرفي كرده و حتي مدارك هويتي جعلي به همراه داشت كه در آنها از عكس من به عنوان صاحب مدارك استفاده شده بود.
ملت ما: راز اين تاجر هزارچهره زماني فاش شد كه يك زن نپذيرفت در ازاي پول نقش يك جاعل را بازي كند. مهرماه سال گذشته زن جواني با مراجعه به دادسراي ناحيه 14 تهران در طرح شكايتي گفت: مدارك شناسايي من توسط گروهي جعل شده و آنها با استفاده از اين مدارك اقدام به گرفتن كارت بازرگاني كرده.اند. با ادعاهاي اين زن و با دستور بازپرس دالوند از شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 تهران پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. زن جوان وقتي روبروي كارآگاهان ايستاد، گفت:



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

حمله مرد اسيدپاش به دختر جوان
جام جم آنلاين: راكب موتورسيكلت كه با تعقيب يك دختر جوان از مقابل خانه تا چند قدمي محل كارش با پاشيدن اسيد او را سوزانده است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش «جام‌جم» ، عصر روز يكشنبه گذشته مردي با حضور در وقت كشيك دادسراي ناحيه 2 تهران از مرد غريبه‌اي كه به چهره خواهر جوانش اسيد پاشيده بود، شكايت كرد. شاكي در تشريح ماجرا به بازپرس طوفاني گفت: صبح روز حادثه خواهر 27 ساله‌ام از خانه‌مان در يكي از محله‌هاي شمال غرب تهران خارج شد تا به محل كارش برود، ولي نزديكي محل كارش از سوي موتورسواري ناشناس با اسيد مورد حمله قرار گرفت و اكنون در بيمارستان بستري است. در پي اظهارات اين مرد، پرونده‌اي تشكيل شد و در اختيار ماموران اداره 16 آگاهي تهران قرار گرفت.

دختر مصدوم در بيمارستان

ماموران با حضور در بيمارستاني كه دختر جوان بستري بود، متوجه شدند او از ناحيه صورت و بخش‌هايي از بدن دچار سوختگي شده است.

با تحقيق از دختر مصدوم، معلوم شد مرد غريبه‌اي قبل از وقوع حادثه، او را به اسم صدا زده و به محض آن‌كه دختر جوان سرش را برگردانده، مرد موتورسوار كه كلاه‌كاسكت به سر داشته، به صورت او اسيد پاشيده و متواري شده است.

در پي اين حادثه با فريادهاي دختر جوان، مردم به كمك وي شتافته و او را به بيمارستان منتقل كردند. با ثبت اظهارات دختر مصدوم و تحقيق در محل حادثه، معلوم شد دوربين مداربسته چند مغازه و بانك تصوير مرد اسيدپاش را ثبت كرده است.

بنابر اين ماموران به بازبيني فيلم‌هاي دوربين مداربسته اين مراكز پرداختند تا بزودي مرد اسيدپاش را شناسايي و دستگير كنند.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

خواستگار اسيدپاش همچنان متواري است
جام جم آنلاين: رييس كلانتري 129 جامي از ارسال پرونده مردي كه به روي دختر مورد علاقه‌اش اسيد پاشيده بود، به پليس آگاهي تهران خبر داد.

سرهنگ ايرج بهادري در گفتگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت حادثه اسيد پاشي اول تيرماه، گفت: «بشير» 26 ساله و «الميرا» 21 ساله در حدود يكسال با هم نامزد بودند، اما مخالفت‌هاي مادر «الميرا» با ازدواج آنان سبب طراحي اين نقشه شوم شد.

بهادري با بيان اينكه در حال حاضر «الميرا» قرباني اين اسيدپاشي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري است به ايسنا گفت: پرونده اين متهم تحت تعقيب پس از تحقيقات و بررسي‌هاي لازم به اداره 16 پليس آگاهي تهران (ويژه اسيدپاشي) ارسال شد.

در شامگاه روز چهارشنبه اول تير ماه سالجاري جواني به نام «بشير» در يكي از خيابان‌هاي تهران به صورت دختري كه با خواستگاري وي مخالفت كرده بود، اسيد پاشيده و متواري شد.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

يک برنامه ريز ايتاليايي نرم افزاري را ويژه تلفن هاي همراه «بلک بري» نوشته است که برپايه آن ، تلفن همراه مي تواند يک جشن عروسي به يادماندني را سازماندهي کند.
به گزارش لاستمپا ، اين نرم افزار که تلفن همراه هوشمند «بلک بري» را به برگزار کننده و سازمان دهنده جشن. هاي عروسي تبديل مي کند «Personal Wedding Planner» (برنامه ريز شخصي جشن عروسي) نام دارد.
آنجلو گاريني معمار و برگزارکننده جشن هاي عروسي ايده اين نرم افزار را ارائه کرده است. به اين ترتيب زوج هاي جواني که قادر به پرداخت هزينه هاي بالاي برگزاري جشن نيستند مي توانند با کمک «بلک بري» خود يک جشن عروسي به يادماندني را تجربه کنند.
اين نرم افزار ليست کاملي از مشاوره هاي مربوط به گل آرايي ، ميز آرايي ، انتخاب قطعات موسيقي و منوي شام را ارائه مي کند.
عروس و داماد با کليک بر روي گزينه «گاريني تصور مي کند» مي توانند وارد چهار فضاي مختلف خانه ، جشن ، زندگي و عروسي شوند.
در هر بخش ، بلک بري مي تواند علاوه بر جش عروسي در خصوص تغيير دکوراسيون خانه با کمک چند جابجايي کوچک در وسايل مشاوره ارائه کند.
به اين ترتيب زوج مي تواند به زندگي خود طراوت بيشتري دهد. در اين نرم افزار گل آرايي و استفاده از گل ها جايگاه ويژه اي دارد.
به اعتقاد اين طراح ، تلفن هاي همراه هوشمند به خصوص بلک بري امروزه در دسترس بيشتر افراد قرار دارند و بنابراين مي توانند به ابزار مناسبي براي بهبود سبک زندگي تبديل شوند و تا حد قابل توجهي از هزينه ها بکاهند.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

دسته بندی گوشیهای سونی اریكسون بر اساس نوع چیپست آنها

دانستن نوع چیپ گوشی به شما در استفاده از ویدئوهای آموزشی ، نوع آنلاك و میزان مصرف كردیت و همچنین درك بهتر آموزشهای مربوط به این گوشیها ، كمك میكند.

Chipset: Calypso Lite
J110-j120-k200-k220

Chipset: Db2010
J300-k300-k310-k500-f500-k508-k510-k700-k750-d750-s700-s710-w300-w550-w600-w700-w800-w810-z500-z520-z530-z550

Chipset: Db2012
K320-w200



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي از دستگيري يكي از متهمان خطرناك معروف به ريگي به همراه همدستش در مشهد خبرداد.

به گزارش ايسنا، سردار اميري‌مقدم در تشريح عمليات دستگيري اين 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامي گشت يگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زني به سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت آپاچي مشكوك و به منظور بررسي مدارك شناسايي اين افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه كلت‌كمري به سمت افسر پليس شليك كردند.

اميري‌مقدم افزود: متهمان با گروگان گرفتن يكي از شهروندان از محل متواري شدند.

وي خاطرنشان كرد: پليس با توجه به سرنخ‌هايي كه از متهم گروگان‌گير پرونده در دست داشت تحقيقات وسيع خود را آغاز كرد و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي، متهم گروگانگير شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفت.

وي افزود: پس از شناسايي مخفيگاه متهم در يكي از بلوارهاي مشهد، عمليات دستگيري با ورود كارآگاهان عمليات ويژه پليس آگاهي خراسان رضوي آغاز شد و اين محل بصورت نامحسوس تحت كنترل‌هاي پوششي قرار گرفت.

اميري‌مقدم گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضايي، هنگامي كه 2متهم پرونده در مخفيگاه حضور داشتند به طور ضربتي و غافلگيرانه براي دستگيري آنان به مخفيگاه حمله‌ور و با شليك تيرهوايي متهم و همدستش را دستگير كردند.

وي افزود: در بررسي سوابق متهم اصلي اين پرونده كه به ريگي معروف است و 26 سال سن دارد مشخص شد او از افراد خطرناك و شرور است كه داراي چندين فقره سابقه شرارت، نزاع و درگيري، تهديد و حمل موادمخدر در پرونده سياه خود است.

اميري‌مقدم با اشاره به اين مطلب كه تحقيقات از اين متهمان براي كشف اقدامات مجرمانه آنان همچنان ادامه دارد تاكيد كرد: پليس خراسان رضوي طرح ويژه‌اي را براي ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي در دستور كار خود قرار داده است و در اجراي اين طرح برخورد قاطعانه و عبرت آموزي با اخلاگران نظم و امنيت عمومي و افراد شرور و مزاحم به عمل خواهد آمد.




تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 1388
بازدید کل : 220754
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket