محمود رودینی
welcome to my weblog

رسانه.هاي دولتي چين اعلام كردند كه يك مرد ميانسال اهل اين كشور اقدام به خوردن لامپ مي.كند!به گزارش ايسنا، «ژانگ يوژيان» مردي اهل استان «هلونگ جيانگ»، روز گذشته در حضور تماشاگران بي.شمار، اقدام به خوردن لامپ كرد.
اين مرد كه حدودا 47 ساله است، افزود: من موفق شدم در مدت 120 ثانيه سه لامپ را با دندان.هايم بشكنم و بخورم.البته پزشكان چيني هنوز علت و چگونگي اين رفتار را متوجه نشدند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

رسانه.هاي دولتي چين از نگهداري دو توله ببر توسط يك بز خبر دادند.به گزارش ايسنا، در گزارش رسانه.هاي دولتي چين آمده است كه اين دو توله ببر سيبريايي در باغ.وحش «جيو فنگ» نگهداري مي.شوند.
بر اساس اين گزارش، مادر اين توله.ها به دليل يك بيماري تلف شده و اين دو توله از شير بز تغذيه مي.كنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

يك نروژي توانست پس از ماه.ها پياده روي به انتهاي ديوار چين برسد و ركورد فوق العاده.اي براي خود ثبت كند.به گزارش فارس، اين مرد نروژي روزي به طور متوسط ده كيلومتر پياده روي كرده و در نهايت پس از 600 روز به مرز ميان چين و كره شمالي رسيده است.
رابرت لوكن ، تنها كسي است كه توانسته اين مسير را به انتها برساند. «لوكن» دراين خصوص مي.گويد: «احساس بسيار خوبي دارم. اينكه توانستم پس از 600 روز به انتهاي ديوار چين برسم و روياي چندين ساله خود را به واقعيت برسانم».
لوكن در اين خصوص مطالبي را در وبلاگ شخصي خود نوشته و در معرض ديد بينندگان اينترنتي قرار داده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

نشان دادن اندکي ادب براي يک مرد در فيليپين نتيجه اي پربار داشت.او اجازه داد فرد ديگري جلوتر از او در صف خريد بليت بخت آزمايي بايستد و با اين کار برنده ميليون ها دلار شد.اواخر ماه گذشته ميلادي، تعداد زيادي از مردم در صف خريد بليت بخت آزمايي بزرگ فيليپين ايستاده بودند. اين بخت آزمايي از ماه مه گذشته، هيچ برنده اي نداشت و به همين دليل، جايزه نقدي آن از هميشه بيشتر بود.
برنده نهايي اين بخت آزمايي، به برگزارکنندگان مراسم گفت که در صف خريد جايش را به زن جواني مي دهد که خود را به زور در صف جا کرده بود، اما او به جاي ترشرويي، اجازه داد تا اين خانم در صف بايستد.
حاصل اين بزرگواري او هفده ميليون دلار بود.
اين مرد مي گويد از آنجا که آنها هر دو، بليت هايي را خريداري کرده بودند که به طور تصادفي توسط رايانه انتخاب مي شد، اگر اين خانم جايش را نگرفته بود امکان نداشت برنده شود.
سخنگوي سازمان مجري اين بخت آزمايي گفت فرد برنده مردي با چهره اي مهربان است که آنقدر بي ادعا و افتاده است که حتي تا يک هفته پس از اعلام نتايج، فهرست برندگان را نگاه هم نکرده بود.
سازمان مجري اين بخت آزمايي اعلام کرده که نام برندگان مخفي مي ماند و اين کار تا حدي به دليل حفاظت از آنها در برابر آدم ربايان است.
گفته شده است که اين مرد حدود شصت سال دارد و خانه اش در آمريکاست.
وي براي ديدار با خانواده اش از آمريکا به فيليپين آمده بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

بارش شديد باران دربرخي مناطق ايتاليا موجب جاري شدن سيل و بالا آمدن سطح آب در رودخانه ها شده است.به گزارش واحد مرکزي خبر، در پي بارش باران.هاي سيل آسا در شهر تاريخي ونيز ، سطح آب دريا به ميزان 145 سانتيمتر افزايش يافته و اهالي اين شهر و گردشگران خارجي با پوشيدن چکمه هاي بلند لاستيکي و حتي لباس هاي غواصي در اين شهر تردد مي کنند.
اين براي نخستين بار است که ونيزي ها با لباس غواصي به سر کار خود مي روند. اين درحالي است که در شهر رم هم بارش باران در يک هفته گذشته، سطح آب رودخانه توره در پايتخت ايتاليا را به ميزان 12 متر افزايش داده است.
يک شهروند ديگر گفت: هر چند بارش باران چند ساعتي است که متوقف شده اما سطح آب رودخانه باز هم بالاتر خواهد امد.
با وجود انکه مقامات شهرداري در رم به اهالي اين شهر هشدار داده اند تا به اين رودخانه نزديک نشوند اما برخي از شهروندان براي صيد ماهي به آنجا مي روند.
يک خانم سالمند اهل رم نيز گفت: افرادي که پايين پله مشغول ماهيگيري هستند کار خطرناکي مي کنند چرا که به مردم سفارش شده که هر لحظه سطح آب رودخانه بالاتر مي رود.
سطح آب رودخانه توره در رم بر اثر بارش باران هاي سيل آسا در اين شهر، به اندازه اي بالا آمده که بسياري از علائم راهنمايي و رانندگي را که در کنار اين رودخانه قرار دارد پوشانده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

در پي پرداخت نشدن قبض برقي سه ميليون دلاري براي يکي از لوکس.ترين هتل.هاي ترکيه، اين هتل در تاريکي فرو رفت.به گزارش ميراث آريا، هتلي مجلل در ترکيه که به عنوان يکي از لوکس.ترين مقصدهاي تفريحي گردشگران در سال2010 معرفي شده است، به دليل داشتن قبوض پراخت نشده برق، در تاريکي کامل به سر مي.برد.
اين هتل که کاخ مردان(Mardan Palace) نام دارد و جايزه " لوکس.ترين هتل پيشرو در جهان" را از مراسم اهداي جوايز برترين.هاي مسافرتي جهان به خود اختصاص داده براي پرداخت قبض برقي سه ميليون دلاري تنها سه هفته فرصت دارد.
از نکات جالب توجه در اين خصوص آن است که به گفته يکي از مقامات ارشد اين هتل، سيستم روشنايي اين ساختمان کاملا توسط يک ژنراتور تامين مي.شود از اين رو صدور قبضي با اين مبلغ تنها متعلق به ديگر مصارف برقي آن به شمار مي.رود.
سال گذشته اين هتل مبلغ پنج ميليون دلار که به صورت ماهانه بيش از 300 هزار دلار مي.شده است را نيز براي پرداخت قبوض برق هزينه کرده بود.
اين هتل که در ماه مه سال 2009 با هزينه.اي معادل يک ميليارد و 400 ميليون دلار افتتاح شد، از 546 اتاق و 10 رستوران برخوردار بوده و از استخري برخوردار است که به صورت يک ساحل خصوصي بوده و براي ساخت آن 9 هزار تن خاک از مصر وارد شده است. علاوه بر آن زمين گلفي با وسعت بسيار زياد نيز از جمله تفرجگاه.هاي اين هتل به شمار مي.رود.
گفتني است هزينه افتتاحيه آن 35 ميليون دلار بوده که 17 ميليون دلار آن صرف خريد نقره جات شد. مجله فوربس در ماه مه 2009،. ثروت مالک اين هتل را 600 ميليون دلار اعلام کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

جراحي زيبايي بيني كه تصور مي.شد امري مدرن باشد، .بر اساس شواهد قديمي، ريشه 400 ساله دارد!به گزارش ايسنا، اين شواهد از يك كتاب قديمي به نام «جراحي نقص.ها از طريق كاشتن» كه در سال 1597 و توسط يك جراح يا استاد دانشگاه بلوگنا نوشته شده، به دست آمده است.
اين كتاب به شرح و تفسير جراحي صورت افرادي كه در جنگ زخمي شده بودند مي.پردازد.
زبان اين كتاب لاتين بوده و تصاويري از نمودارهاي پروسه جراحي در آن وجود دارد كه طي آن بيني بيمار به يك فلاپ پوست از بالاي بازوي وي پيوند خورده بود.
در يك نمودار، بيماري ديده مي.شود كه بر روي تخت بوده، ساعد وي به سرش متصل است و يك فلاپ از پوست ناحيه ماهيچه دو سر بيمار به بيني.اش چسبانده شده است.
بيمار بايد سه هفته به همين حالت باقي بماند تا پوست بازوي وي كاملا در محل بيني بچسبد. كمي پس از دو هفته، .پوست مانند بيني شكل گرفته و پروسه تكميل مي.شود.
اين كتاب جزو اولين اسناد در مورد جراحي بيني در گذشته بوده و هيچ شاهد ديگري از عمل.هاي جراحي مشابه تا اواخر قرن 18 ميلادي وجود ندارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

يک کلينيک در ايتاليا در اقدامي عجيب با نصب يک دوربين به پرستاراني که به روشي درست و بيش از بقيه دست هاي خود را مي شويند يک پاداش سه هزار يورويي اعطا مي کند.به گزارش مهر، کلينيک منجاگالي در شهر ميلان با هدف مبارزه با عفونت هاي بيمارستاني در ميان نوزادان نارس دست به ابتکار جالبي زده است.
در اين کلينيک يک بودجه 200 هزار يورويي (معادل سه هزار يورو سالانه براي هر نفر) براي پاداش پرستاراني که دست هاي خود را به خوبي مي شويند اختصاص يافته است.
پس از يکسال از اجراي اين طرح، آمارهاي شگفت انگيزي به دست آمد به طوري که ميزان عفونت هاي بيمارستاني در بين نوزادان نارس در اين کلينيک 30 درصد کاهش يافت.
در اين کلينيک 70 پرسنل مسئول درمان و مراقبت از نوزادان هستند. اين پرسنل زماني که مشغول شستن دست هاي خود با آب و صابون هستند از طريق دوربيني که در مقابل سينک دستشويي قرار گرفته است رصد مي شوند.
ايده پاداش نقدي براي شستن صحيح دست ها را سر پزشکان بخش نوزادان اين کلينيک ارائه کرد. اين پزشک در اين خصوص اظهار داشت:«بخش مراقبت از نوزادان يکي از بخش هايي است که با بيشترين خطر عفونت هاي بيمارستاني مواجه است به طوري که خطر اين عفونت ها در نوزادان نارسي که وزن کمتر از يک و نيم کيلوگرم دارند بر اساس بيمارستان بين 12 تا 35 درصد متغير است».
پروژه دست هاي پاک به مدت يکسال در اين کلينيک اجرا شد و ميزان عفونت در ميان حدود هزار نوزاد را 30 درصد کاهش داد. اين رقم در بين نوزادان با وزن کمتر از يک و نيم کيلوگرم 20 درصد بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

رسانه.هاي دولتي آمريكا اعلام كردند كه يك استاد دانشگاه با به كار گذاشتن يك دوربين پشت سرش، قصد دارد تصاوير زيبا و اعجاب برانگيز از محيط اطرافش بگيرد.به گزارش ايسنا، «وفع بلال» كه استاد عكاسي در دانشگاه «تيسچ» در ايالت «نيويورك» آمريكا است، در مصاحبه.اي با رسانه.هاي دولتي اين كشور عنوان كرد: من اهل نجف عراقم. در سال 1991 ميلادي اين كشور را ترك كردم. متاسفانه در حمله نيروهاي آمريكايي به كشورم، اكثر خانواده. خود را از دست دادم. واقعا مايل بودم تمام لحظات و پديده.هاي خشونت بار حضور آمريكايي.ها در عراق را به تصوير بكشم. به همين دليل، تصميم گرفتم با به كار گذاشتن يك دوربين پشت سرم اين وقايع را ثبت كنم.
اين استاد دانشگاه ايالت «نيويورك» در ادامه به شبكه خبري بي.بي.سي خاطر نشان كرد: اين دوربين بر روي پايه.هايي از جنس تيتانيوم كه در جمجمه وي به كار گذاشته شده است، نصب شدند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

نزديك به 1000 ميهمان در مراسم جشن ازدواج دو مار پيتون كه در پايتخت كامبوج برگزار شد، شركت كردند.به گزارش ايسنا، در اين مراسم پيتون عروس كه «كامريون» نام دارد با 8/4 متر طول و 7/90 كيلوگرم وزن در منطقه روستايي «ويلج وان» واقع در جنوب شهر «پنوم پن» با جفت كوچكتر خود وصلت كرد.
براساس اين گزارش، .راهبه.هاي بودايي براي اين زوج آرزوي خوشبختي كردند و روستائيان در طول اين جشن ازدواج دو ساعته با به همراه آوردن دسته.هاي گل، به تماشاي اين مراسم پرداختند.
اين روستاييان معتقدند كه حضور در چنين مراسمي باعث صلح،. رونق و خوشبختي مي.شود.
يكي از ميهمانان مي.گويد: ما اين جشن ازدواج را براي پيتون.ها ترتيب داده.ايم تا حوادث و موضوعات بد را از خود دور كنيم و شادي و خوشبختي را به روستايمان بياوريم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 1390
بازدید کل : 220756
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket