محمود رودینی
welcome to my weblog

رسانه.هاي هندوستان اعلام كردند كه يك مرد 65 ساله بيش از 37 سال است كه حمام نرفته و لقب بوگندوترين مرد جهان را از آن خود كرده است. به گزارش ايسنا، اين مرد 65 ساله كه آقاي «سينگ» نام دارد از سال 1974 تاكنون حمام نرفته و حتي اعضاي خانواده.اش هم از بودن در كنار او احساس ناراحتي مي.كنند. علاوه بر اين، موهاي اين مرد حدود دو متر ارتفاع دارد.
اين مرد در مصاحبه.اي با روزنامه ديلي.ميل گفت: دقيقا پس از ازدواجم كه حدود 37 سال پيش صورت گرفت به حمام نرفتم، به طوري كه همسايه.ها، دوستان، آشنايان و اعضاي خانواده.ام از اين كه بدنم بوي بدي مي.دهد از من فراري هستند.
وي خاطرنشان كرد: در گرماي 47 درجه سانتيگراد گاوهايم را براي چرا به مراتع مي.برم و از اين كه در هواي گرم حمام آفتاب مي.گيرم بسيار خوشحالم. به همين دليل، ديگر نياز به حمام رفتن ندارم.
همسر 60 ساله اين مرد بوگندو نيز يادآور شد: يك بار من و فرزندانم تصميم گرفتيم كه شوهرم را به حمام ببريم، اما او فرار كرد و به شدت از ما عصباني شد. شوهرم اصلا به فكر ظاهر و پاكيزگي خود نيست و اين موضوع من و فرزندانم را به شدت آزار مي.دهد، به طوري كه روز گذشته به او هشدار دادم اگر خودش را تميز نكند و لباس.هايش را نشويد از او جدا مي.شوم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آیا میدانستید که ۸۰ درصد سیگاری های جهان در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند ؟

آیا میدانستید که
در کشورهای صنعتی روزانه ۶تا۷ کیلوگرم مواد افزودنی وارد بدن انسان ها می شود ؟

آیا میدانستید که
سیگاری ها موقع بیماری ۸ روز دیرتر از افراد عادی خوب می شوند ؟

آیا میدانستید که
سیگار حجم اکسیژن ریه.ها را کاهش می.دهد ؟

آیا میدانستید که
سیگار ۴ هزار ماده سمی و ۴۰ عنصر سرطان زا دارد ؟



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

یک لپ تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ تاپ ها انصافاً یک سخت افزار گران قیمت محسوب می شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند. ‏


مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم. یک مجموعهء نرم افزاری با نام Prey وجود دارد که شما را قادر میسازد لپ تاپ به سرقت رفتهء خود را به صورت کنترل از راه دور مانیتور نموده، از نمایشگرش هنگامی که سارق مشغول کار با آن است اسکرین شات گرفته، با وب کمش تصویر چهرهء سارق را ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کنید و با یک گزارش نسبتاً کامل و حسابی به سراغ پلیس بروید و بخواهید دزد را بیابد. خوشبختانه Prey کدباز و رایگان است اما بد نیست ببینیم چگونه می توان از آن استفاده نمود. ادامه مطلب را از دست ندهید. ‏

‏‏
ابتدا یک اکانت مهمان در ویندوز بسازید ‏ ‏
در ویندوز Prey به صورت یک سرویس در پس زمینه اجرا می شود. این بدین معنی است امکان ردیابی تنها زمانی فعال می شود که سارق به یکی از اکانتهای کاربری موجود بر روی سیستم عامل لاگین نموده باشد. برای اینکه سارق بتواند به لپ تاپ شما لاگین کند دو راه حل پیش رو دارید: اول اینکه می توانید کلاً روی اکانت اصلی خود پسورد نگذارید (که البته از نظر مسائل امنیتی شاید کار خوشایند و درستی نباشد) و راه حل دوم که توصیه می شود ساخت یک اکانت مهمان یا Guest که فاقد پسورد باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

متخلفانی که ازگوشی.‏های خود برای گرفتن و ارسال تصاویر غیر اخلاقی استفاده کنند با مجازات.‏های سنگینی روبرو خواهند شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا، بعد از آن که ممنوعیت استفاده از گوشی.‏های دوربین.‏دار به دنبال درخواست چند وزیر عربستانی از پادشاه این کشور برداشته شد، اکنون دولت این کشور قوانین سنگینی را در مورد جرایم مروبط به این نوع گوشی.‏ها وضع کرده است.

براساس قانون جدید هر عربستانی که از گوشی خود برای ارسال تصاویر غیر اخلاقی استفاده کند و یا تصاویر مخفیانه از افراد دیگر بگیرد ممکن است به 1000 ضربه شلاق، 12 سال زندان و پرداخت جریمه 26 هزار و 670 دلاری محکوم خواهد شد.
به دنبال حذف ممنوعیت واردات و فروش گوشی.‏های دوربین.‏دار رهبران مذهبی این کشور اظهار نگرانی کرده.‏اند که کاربران این گوشی.‏ها همواره درصد نقض حریم شخصی افراد به ویژه زنان هستند.




تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

پژوهشگران دانمارکی طی مطالعات خود کشف نمودند که بین استفاده از تلفن همراه و خطر ابتلا به تومور مغزی هیچ ارتباطی وجود ندارد.

بنابر خبر اختصاصی www.SetarehSorkh.com از هلتث تالک ، پژوهشگران دانمارکی به دنبال مطالعات خود در مورد استفاده از موبایل ، از 1249 نفری که427 نفر از آنها مبتلا به تومور مغزی بوده و 822 نفر تومور مغزی نداشتند، با محاسبه سالهای استفاده از موبایل و کثرت مکالمات آنها فهمیدند بین استفاده از تلفن و خطر ابتلا به تومور مغزی رابطه ای وجود ندارد.

آنها همچنین فهمیدند هیچ ارتباطی بین محل تومورهای مغزی وسمت راست مغز یعنی جایی که بیشتر اوقات مردم تلفنهایشان را نگهداری میکنند وجود ندارد. تا این که درستی مطالعات خود را تضمین کردند . آنها همچنین سابقه های تلفن 27 نفر بیمار مبتلا به تومور مغزی و 47 فرد بدون تومور را امتحان کردند .آنها هیچ رابطه ای بین استفاده از موبایل و تومورهای مغزی پیدا نکردند.

johansen میگوید پژوهشگران مدت زمان طولانی تری مطالعه کردند تا این که توانستند نتیجه گیریهای خودشان را قطعی کرده و موضوع را کشف کنند . آنها نتایج تحقیقات خود را در نشریه عصب شناسی 12 آپریل به چاپ رساندند.




تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: «قیمت فعلی تلفن سیار عادلانه نیست و شرکت مخابرات ایران در آینده مجبور می.شود که قیمت آن را کاهش دهد.»

بنا به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، محمدرضا علی حسینی نماینده نهاوند با اشاره به ارائه خدمات تلفن همراه از سوی شرکت مخابرات از سال 73، افزود: «طراحی ارائه این خدمات به دلیل جامع نبودن با اشکال مواجه شد.»
وی یادآور شد: «شبکه باید به صورت دینامیک و پویا طراحی می.شد و طراحان آن را به طور دائمی به.روز می.کردند، در حالی که طراحی تلفن سیار کشور متوقف بود، لذا اختلال در موبایل.ها افزایش می.یافت.»
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با مقایسه کشورهایی که همزمان با ایران از سیستم جی.اف.ام (جی.اس.ام)استفاده کردند و سیستم موبایل آنها نیز همزمان آغاز شد، وضعیت آنها را به مراتب بهتر از ما دانست و گفت: «در حال حاضر در آمریکا با جمعیت 250 میلیون نفری حدود 110 میلیون خط موبایل، ایتالیا با 50 میلیون نفر جمعیت بیش از 29 میلیون خط موبایل، کره با 60 میلیون نفر جمعیت حدود 27 میلیون خط فعال است. و در ایران با بیش از 60 میلیون نفر جمعیت اندکی بیش از 2 میلیون خط فعال وجود دارد.»
وی تصریح کرد: «از میان 40 کشور دنیا که سیستم جی.اف.ام(جی.اس.ام) استفاده می.کنند، ایران مقام آخر را داراست و این در شرایطی است که تلفن سیار آنها استاندارد بوده ولی این خدمات در ایران استاندارد نیست. اخیرا شرکت مخابرات اقدام به جذب مشاور خارجی نموده و خواستار بررسی و رسیدگی مشکلات اساسی است، قطعا اگر یک ضمانت اجرایی و همت جدی وجود داشته باشد، مشکلات قابل حل خواهد بود.»
علی حسینی ادامه داد: «یکی از راه حل.های اساسی این است که ضمن استفاده از تخصصهای خارجی، از نظرات کارشناسان داخلی ذیربط نیز بهره گرفته شود. زیرا کارشناسان بسیار توانمندی در سیستم موبایل کشور وجود دارد که باید به آنها بها داده شود.»
وی در مورد قیمت تلفن.های سیار اعلام کرد: «تلفن سیار اصولا در دنیا مجانی است و در واقع قیمت ناچیزی دارد. قیمت سیم.کارت تلفن.های ماهواره.ای که از طریق ماهواره ثریا بوسیله کشورهای عربی ارائه می.شود و در ایران نیز مورد استفاده است 25 هزار تومان است. البته قیمت پالس و هزینه.های ماهانه آن بیشتر از مبلغی است که در ایران اخذ می.شود. در حال حاضر قیمت موبایل به دلیل محدودیت تعداد آن بالاست و گرنه اگر 5 میلیون خط موبایل در کشور وجود داشته باشد دیگر هیچ کس 500 هزار تومان برای خرید موبایل پرداخت نمی.کند در سال جاری 20 درصد قیمت موبایل کاهش یافته است و حدود 460 هزار تومان به قیمت دولتی عرضه می.شود.»
به گفته وی مجلس در قانون بودجه سال جاری 20 درصد حق مالیاتی آن را حذف کرد لذا در حال حاضر دولت نمی.تواند موبایل را با قیمت بیش از 460 هزار تومان عرضه کند. اگر چه این مبلغ نیز بسیار بالا است زیرا قیمت تمام شده موبایل 200 دلار است، به عبارت بهتر هر مبلغی بیش از 160 تا 150 هزار تومان که از مردم اخذ شود پول اضافی است. موبایل از ابتدا حدود 200 هزار تومان هزینه داشت که این رقم به 150 تا 160 هزار تومان رسیده است.»




تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

رئيس سازمان پزشكي قانوني كشور اعلام كرد: در حوادث رانندگي ارديبهشت ماه امسال يك هزار و 526 نفر كشته شدند اين آمار در مقايسه با يك. هزار و 815 نفري كه در ارديبهشت سال 1389 در تصادفات رانندگي جان خود را از دست دادند، 15.9 درصد كاهش را نشان مي.دهد.به گزارش جام جم آنلاين به نقل از سازمان پزشكي قانوني كشور، دكتر احمد شجاعي رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم افتتاح آزمایشگاه سم شناسی، آسیب شناسی و سرولوِژی قزوین با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اضافه کردن آمار یکهزار و 526 نفری تلفات حوادث رانندگی اردیبهشت ماه به یکهزار و 827 نفری که در فروردین ماه کشته شدند، جمع آمار تلفات این دو ماه به سه هزار و 353 نفر رسید. در مجموع، آمار کشته های تصادفات جاده ای دو ماه فروردین و اردیبهشت امسال نسبت به سال گذشته 11.5 درصد کاهش دارد.
وی افزود: هر چند جدا شدن استان البرز از استان تهران در کاهش آمار تلفات تصادفات این استان تأثیر گذاشت، اما این کاهش 20 نفره هم باعث نشد که تهران رتبه اول خود در تصادفات جاده ای را به استان دیگری بدهد و همچنان با 161 کشته، استانی است که بالاترین آمار را داراست. سال گذشته هم، استان تهران در تصادفات رانندگی اردیبهشت ماه 182 کشته داشت و استان فارس با 158 کشته بعد از تهران، دومین استان دارای بیشترین تلفات جاده ای بود.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، کهگیلویه و بویر احمد با 8 کشته و چهار محال و بختیاری با 9 کشته را استان هایی اعلام کرد که اردیبهشت ماه را با کمترین کشته در بین سایر استان ها پشت سر گذاشتند. استان کهگیلویه و بویر احمد سال گذشته هم با 9 کشته، پایین ترین آمار تلفات رانندگی را در بین سایر استان ها داشت.
دکتر شجاعی آمار مصدومین حوادثی که در اردیبهشت ماه به پزشکی قانونی ارجاع شدند نیز نسبت به سال گذشته کاهش دارد. امسال 24 هزار و 204 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی ارجاع شدند در حالی که سال گذشته در همین ماه، 25 هزار و 432 نفر به این سازمان ارجاع شده بودند. در کاهش منفی 4.8 درصدی مصدومان حوادث رانندگی امسال، 17 هزار و 778 مرد و 6 هزار 426 زن دیده می شود.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اجرایی شدن قانون جدید راهنمایی و رانندگی را یکی از دلایل کاهش تلفات تصادفات رانندگی در اردیبهشت ماه دانست.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

دبیر کل کمیته ملی المپیک با عذرخواهی از مردم، اتفاقی که برای تیم امید رخ داد را غیر قابل گذشت دانست و از مسئولان خواستار برخورد جدی با متخلفان و عوامل ناکامی این تیم شد.به گزارش مهر، بهرام افشارزاده در گفتگویی درباره دلایل حذف تیم امید از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: من خیلی متاسف شدم که چنین حادثه.ای برای تیم امید رخ داد. دیروز دو ساعت در ورزشگاه کنار ترابیان بودم اما از بحث بازیکن دو اخطاره و شکست سه بر صفر تیم امید در بازی قبل اطلاعی نداشتم. اصلا هیچکس به مسئولان کمیته ملی المپیک این موضوع را اطلاع نداده بود.
وی افزود: نامه.ای در تاریخ چهارم اسفند سال گذشته به فدراسیون ارسال شده و در آن از محرومیت کمال کامیابی نیا در مسابقه با عراق خبر داده شده بود. هم پرهیزگاری، هم ترابیان و هم فریدون معینی حتما باید از این مسئله مطلع بوده باشند و آن را به حاجیلو و منصوریان منتقل می کردند، ضمن اینکه حداقل باید یک رونوشت به ما می دادند تا ما هم از این اتفاق مطلع می شدیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ما برای بازی رفت با وجود مشکلات عدیده جهت رفت و برگشت تیم هواپیمای اختصاصی گرفتیم و همه نوع تلاش برای موفقیت این تیم انجام دادیم اما چرا باید مسئولان فدراسیون اینقدر نسبت به تیم امید بی توجه باشند. آقای پرهیزگاری! شما مسئول هستید که باید به سرپرست بعدی محرومیت بازیکن را اعلام می کردید. آقای ترابیان! شما هم مسئولیت مستقیم داشتید. آقای معینی! شما هم در جریان بودید و کادر فنی را باید مطلع می کردید که این کار را انجام ندادید.
وی اضافه کرد: وقتی بازی را نگاه می کردم باور نداشتم در زمین چه می گذرد. بازیکنان بازی نمی کردند و منصوریان هم سردر گم بود. نمی دانم چه کسی مقصر است اما باید ریشه یابی شود و با مقصران به شدت برخورد شود. اعتقاد داشتم تیم امید می تواند با این کادر فنی و بازیکنان به المپیک صعود کند ولی شکست برابر عراق ضربه سنگینی به پیکره فوتبال، این جوانان آینده دار و همچنین کاروان اعزامی به المپیک لندن وارد کرد. بسیار متاسفم و نمی دانم چرا زودتر کسی این اتفاق را منتقل کرد. چنین سهل انگاری غیر قابل گذشت است زیرا زحماتی که کمیته و مسئولان دیگر کشیده.اند به راحتی هدر رفته است. من فکر نمی کنم کوتاهی از جانب کمیته و کادر فنی صورت گرفته باشد.
افشارزاده وجود هرگونه اختلاف بین این کمیته و فدراسیون فوتبال را رد کرد و گفت: من با تمام فدراسیون.ها تعامل می کنم و کوچکترین اختلافی ندارم. از همه خواهش می کنم تا حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 بگذارند فدراسیون.ها با آرامش کامل کارشان را انجام دهند تا شاهد موفقیت کشورمان در آن رقابت.های مهم باشیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از توقيف بيش از 11 هزار دستگاه خودرو رانندگان متخلف در بزرگراه .هاي پايتخت طي سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: در عين حال گواهينامه بيش از شش هزار و 800 راننده متخلف ضبط و 213 راننده.اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند به مراجع مربوطه براي انجام تست سلامت معرفي شدند.سردار حسين رحيمي روز جمعه در گفتگو با ايسنا، با اشاره به اينكه در سه ماهه نخست سالجاري بيشترين علل توقيف خودروها در بزرگراه.هاي تهران به ترتيب سرعت غيرمجاز با 42 درصد، سبقت غيرمجاز با 38 درصد و حركات مارپيچ با 7 درصد بوده است افزود: در عين حال در اين مدت حدود 270 هزار برگ جريمه براي رانندگان متخلف در بزرگراه.هاي تهران صادر شد كه بيشترين اعمال قانون با 70 درصد مربوط به سرعت و سبقت غيرمجاز و پس از آن استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از كمربند ايمني بوده است.
وي بيشترين تخلفات حادثه.ساز در بزرگراه.هاي تهران را سرعت و سبقت غيرمجاز و انجام حركات مارپيچ عنوان كرد و گفت: در عين حال بيشترين ساعات رخداد تخلفات حادثه.ساز ساعات ابتدايي صبح و ساعات پاياني شب بوده است.
رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر اين كه در فصل بهار حدود يكهزار و 500 فقره تصادف در بزرگراه.هاي تهران اتفاق افتاد كه از اين ميزان 81 درصد تصادفات خسارتي، 17 درصد جرحي و 2 درصد فوتي بوده است، افزود: بيشترين علل تصادفات در بزرگراه.هاي پايتخت عدم رعايت فاصله طولي و عدم توجه به جلو بوده است.
وي با اشاره به ضبط بيش از شش هزار و 800 جلد گواهينامه رانندگان متخلف در بزرگراه.هاي تهران طي سال جاري گفت: همچنين 213 راننده.اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت در بزرگراه.هاي تهران مي.راندند براي تست سلامت به مراجع مربوطه معرفي و حدود 70 درصد اين افراد بين يك تا سه ماه از رانندگي محروم شدند. از سوي ديگر پليس خودرهايي را كه بيش از 170 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند را به دليل برهم زدن نظم و انضباط عمومي به دادگاه معرفي كرده است.
رييس پليس راهور تهران از احضار 130 راننده.اي كه بيش از 140 كيلومتر بر ساعت سرعت داشتند و سرعت آنها توسط دوربين.هاي ثبت تخلف در بزرگراه.هاي تهران گرفته شده است خبر داد و خاطرنشان كرد: از اين تعداد 82 راننده تا كنون به راهنمايي و رانندگي مراجعه كردند و مابقي هنوز مراجعه.اي نداشتند كه برابر قانون جديد در صورت عدم مراجعه بعد از مهلت تعيين شده، خدمات خودرويي اين افراد قطع مي.شود.
وي همچنين از كاهش تخلفات در بزرگراه.هاي تهران پس از اجراي قانون جديد خبر داد و گفت: درحالي كه در 41 روز نخست سال جاري به طور متوسط روزانه حدود 140 خودرو به دليل تخلفات حادثه.ساز در بزرگراه.هاي تهران توقيف مي.شدند اين رقم در 52 روز پس از اجراي قانون يعني تا پايان خردادماه سال جاري به 106 مورد كاهش يافت رسيد كه بدين ترتيب بايد گفت كه تخلفات حادثه.ساز در بزرگراه.هاي تهران از زمان اجراي قانون جديد حدود 24 درصد كاهش يافته است.
رييس پليس راهور تهران همچنين از اجراي طرح ويژه.اي براي برخورد با تخلفات رانندگان در بزرگراه.ها خبر داد و گفت: جزئيات اين طرح در هفته جاري اعلام مي.شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

زلزله اي 6،7 ريشتري پنجشنبه ژاپن را لرزاند. گفته مي شود اين هفتاد و پنجمين پس لرزه زلزله 9 ريشتري 11 مارس گذشته محسوب مي.شود كه دست كم 6 ريشتر قدرت داشته است. به گزارش فارس، ژاپن پس از آن زمين لرزه قدرتمند و مرگبار كه بزرگترين زمين لرزه تاريخ اين كشور بوده است تا كنون صدها پس لرزه را شاهد بوده است.
قويترين پس لرزه 7،9 ريشتر قدرت داشته كه حدود يك ساعت پس از زمين لرزه اصلي رخ داد كه با پس لرزه اي 7،7 ريشتري در همان روز همراه بود.
به نوشته لايو ساينس در حاليكه تعداد پس لرزه ها عجيب است اما زمين شناسان آن را براي زلزله اي چنان قدرتمند چندان غيرمنتظره نمي دانند.
آخرين پس لرزه ثبت شده در فاصله 88 كيلومتري هونشو و عمق 32 كيلومتري زمين رخ داده است.
از زمان زمين لرزه سواحل شمال شرق ژاپن تا كنون صدها پس لرزه جزيره «هونشو» بزرگترين جزيره ژاپن با 100 ميليون سكنه را لرزانده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 241
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1647
بازدید کل : 221013
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket