منابع آگاه تصاویری از گوشی هوشمند جدید نوکیا با نام ۷۰۰ منتشر کرده.اند که البته با نام Zeta نیز شناخته می.شود و روی آن نسخه به.روز شده سیستم.عامل Symbian Anna با نام Belle نصب شده است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبرگزاری ها، این گوشی هوشمند شامل پردازنده یک گیگاهرتزی می.شود و روی آن نمایشگر لمسی ۳٫۲ اینچی AMOELD نصب شده است که تصاویر در آن با کیفیت nHD به نمایش درمی.آیند.




گوشی هوشمند Nokia 700 بدنه بسیار باریک و وزن کمی دارد و بر اساس اخبار منتشر شده وزن آن فقط ۸۰ گرم است. طول.، عرضه و ضخامت این گوشی هوشمند به.ترتیب ۱۱۰، ۵۱ و ۱۰ میلی.متر است و به گفته کارشناسان باریک ترین گوشی هوشمندی محسوب می.شود که تاکنون ساخته شده است.

طبق تصاویر منتشر شده، این محصول دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد و شامل قابلیت اتوفوکوس نیز می.شود. برای این گوشی هوشمند فناوری ارتباطی کوتاه.بورد NFC نیز در نظر گرفته شده است که کاربران به کمک آن می.تواند هزینه مربوط به خریدهای خود را از طریق گوشی پرداخت کنند.
از دیگر قابلیت.های به کار رفته در این گوشی هوشمند باریک می.توان به سیستم.عامل سمیبین Belle، پشتیبانی از شبکه بی.سیم Wi-Fi، پشتیبانی از شبکه مخابراتی HSPA و باتری پرتوان ۱۰۸۰mAh اشاره کرد.