قدرت.هاي آمريکاي جنوبي به صف مي.شوند
محمود رودینی
welcome to my weblog

چهل و سومین دوره رقابت.های کوپا آمه.ریکا از روز جمعه با حضور 12 تیم برتر منطقه آمریکای جنوبی در هشت شهر آرژانتین آغاز خواهد شد و این در حالی است که تیم میزبان بخت مسلم قهرمانی این دوره از رقابت.ها به حساب می آید.به گزارش مهر، تیم فوتبال آرژانتین در حال حاضر با در اختیار داشتن مهره.های ارزشمندی چون لیونل مسی، کارلوس ته.وز و خاویر ماسکرانو که هر سه بازیکنان شاخص باشگاه.های خود هم به حساب می آیند، یکی از برترین تیم.های فوتبال جهان و منطقه آمریکای جنوبی به شمار می آید. این رقابت.ها از اول تا 24 ژوییه 2011 (10 تیر تا 3 مرداد 1390) به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد.

این رقابت.ها در سه گروه چهار تیمی برگزار می شود بدین ترتیب که تیم.های اول و دوم هر گروه به اضافه دو تیم برتر سوم گروه.های سه.گانه راهی مرحله یک چهارم نهایی می شوند. مکزیک و کاستاریکا به عنوان تیم میهمان در این دوره از رقابت.ها حضور پیدا می کنند. ژاپن هم قرار بود در این رویداد حضور پیدا کند که به دلیل سونامی ویرانگر جنوب این کشور، از حضور در مسابقات انصراف داد.

بسیاری از کارشناسان، آرژانتین را بخت نخست قهرمانی در کوپا آمه.ریکا 2011 می دانند. پس از ناکامی این تیم در رقابت.های جام جهانی 2010 با مربیگری دیه گو مارادونا، اکنون فرصت خوبی پیش روی «سرخیو باتیستا» است تا سفید و آبی پوشان را در صدر فوتبال آمریکای جنوبی قرار دهد. وی با در اختیار داشتن مسی که یک بار هم در المپیک 2008 پکن طعم همکاری و قهرمانی با این بازیکن را چشیده، امیدوار است تا جام را بالای سر ببرد.

لیونل مسی، به عنوان شاخص.ترین بازیکن این جام در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس در خصوص رقابت.های کوپا آمه.ریکا اظهار داشت: امیدوارم اوضاع بر وفق مراد باشد. مدت زمان نسبتا زیادی می گذرد از آخرین باری که آرژانتین جام را برده و همه هیجان دارند تا ببینند این بار چه کار می کنیم. ما نیاز به شادی برای خودمان و هواداران.مان داریم.

تیم.های آرژانتین و اروگوئه هر کدام با 14 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم.های این دوره از رقابت.ها هستند.

برزیل با کسب هشت عنوان قهرمانی در جایگاه بعدی قرار دارد. برزیلی.ها که این روزها هدایت تیم.شان در دست «مانو منه.زس» است در دوره قبلی این رقابت.ها با شکست 3 بر صفر آرژانتین به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

این تیم در حال حاضر تمام توجه خود را بر روی جام جهانی 2011 که به میزبانی این کشور برگزار می شود، معطوف کرده است.

روز جمعه دیدار افتتاحیه چهل و سومین دوره رقابت های کوپا آمه.ریکا با دیدار تیم.های آرژانتین - بولیوی در ورزشگاه «سیوداد» در "لاپلاتا" برگزار خواهد شد.

گروه A
1- آرژانتین، 2- کلمبیا، 3- کاستاریکا 4- بولیوی


گروه B
1- برزیل، 2- پاراگوئه، 3- اکوادور 4- ونزوئلا


گروه C
1- اروگوئه، 2- شیلی، 3- پرو 4- مکزیک


ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847554916



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1270
بازدید ماه : 1269
بازدید کل : 220635
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket