سارق حرفه.اي در اروميه دستگير شد
محمود رودینی
welcome to my weblog

رئيس مركز اطلاع.رساني نيروي انتظامي آذربايجان غربي گفت: يك سارق حرفه.اي روز گذشته در اروميه دستگير شد.علي جديدي در گفتگو با فارس در اروميه اظهار داشت: متهم دستگير شده در بازجويي.هاي علمي و حرفه.اي ماموران زبده پليس آگاهي به 68 فقره سرقت منزل با ارزش يك ميليارد و 800 ميليون ريال اعتراف كرده است.
وي با اعلام اينكه ماموران پليس آگاهي تاكنون دو نفر از همدستان سارق را به همراه 11 نفر مالخر دستگير كرده.اند ، تصريح كرد: تلاش پليس در ارتباط با دستگيري همدستان متهمان و نيز شناسايي و احضار مالبختگان براي پيگيري موضوع ادامه دارد.
اين مسئول در ادامه از كشف 2 ميليون عدد قرص تقلبي و غيرمجاز در شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و مقابله با سوداگران اقتصادي عوامل اين فرماندهي به دنبال اخبار واصله مبني بر فعاليت فردي در زمينه فروش داروهاي غيرمجاز موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
جديدي خاطرنشان كرد: پس از انجام برخي كارهاي اطلاعاتي و چند روز تلاش شبانه.روزي ماموران محل فعاليت فرد مورد نظر را شناسايي كرده و پس از كسب دستور قضايي در يك اقدام غافلگيرانه منزل وي را مورد بازرسي قرار دادند.
وي ابراز داشت: در بازرسي از منزل متهم 2 ميليون عدد قرص تقلبي چاقي، لاغري، انرژي.زا و محرك جنسي، 10 عدد گيرنده امواج ماهواره و دو عدد شوكر كشف و ضبط شد.
رئيس مركز اطلاع.رساني نيروي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: در اين زمينه يك نفر دستگير و با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد.
جديدي در ادامه از كشف خودرويي حامل 160 دستگاه رسيور ماهواره در شهرستان مهاباد خبر داد و گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه بي.امان با تهيه و توزيع.كنندگان اقلام ضدفرهنگي ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان مهاباد خودروي حامل تعداد زيادي رسيور ماهواره را متوقف كردند.
وي اظهار داشت: در اين راستا با تعامل و گزارش.هاي خوب مردم اين شهرستان يك نفر متهم دستگير و از خودروي توقيفي 160 دستگاه ريسيور ماهواره در مارك.هاي مختلف كشف و ضبط شد.
اين مسئول ابراز داشت: اين متهم با وارد كردن اين اقلام از كشور عراق و جاسازي در خودروهاي سواري تندرو آنها را به استان.هاي همجوار منتقل مي.كرد.

ادامه در منبع :
http://www.jamejamonline.ir/newstext...m=100847402773



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1202
بازدید ماه : 1201
بازدید کل : 220567
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket