كلاهبرداري با جعل عنوان نمايندگي بيمه
محمود رودینی
welcome to my weblog
كلاهبردار به دام افتاد
كلاهبرداري با جعل عنوان نمايندگي بيمه
جام جم آنلاين: مرد جواني كه با جعل عنوان داير بر داشتن امتياز نمايندگي شركت بيمه اقدام به كلاهبرداري از شهروندان كرده بود، دستگير شد.

به گزارش فارس،‌ در تير سال گذشته شخصي با مراجعه به مرجع قضايي و تسليم شكوائيه‌اي اظهار داشت: فردي به نام عليرضا مدت‌ها از طريق درج آگهي اقدام به جذب سرمايه‌گذار جهت مشاركت در ارائه تسهيلات بيمه‌اي كرده و پس از مدتي با برداشتن سرمايه افراد، متواري شده است.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور تيموري، بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 6 تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با مراجعه تعدادي از شكات و مالباختگان به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ، آنها در اظهارات خود مدعي شد كه از طريق انتشار آگهي تبليغاتي يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار، در جريان فعاليت يكي از دفاتر نمايندگي بيمه قرار گرفته و پس از تماس با تلفن دفتر نمايندگي، به آنها گفته شده است كه اين دفتر نمايندگي از طريق جذب مشاركت در امور بيمه‌اي قصد افزايش سرمايه داشته و به شركت‌كنندگان در سرمايه‌گذاري نيز، به صورت ماهيانه و به ميزان سرمايه‌گذاري انجام شده، سود پرداخت خواهد شد.

همزمان با تحقيقات از شكات پرونده، نماينده حقوقي بيمه دانا نيز كه اقدام به طرح شكايت درباره اين پرونده كرده بود با حضور در پايگاه سوم پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: عليرضا با عقد قراردادهاي مشاركت در سربرگ‌هاي بيمه دانا و ممهور كردن قراردادها به مهر نمايندگي بيمه، اقدام به جذب سرمايه‌اي 2 ميليارد توماني از ده‌ها سرمايه‌گذار جهت مشاركت در صدور تسهيلات بيمه‌اي كرده و پس از آن نيز متواري شده است و اين در حالي است كه عليرضا تمامي اين اقدامات خود را با سوء استفاده از عنوان نمايندگي و بدون اطلاع بيمه انجام داده است.

كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي در تحقيقات خود و با مراجعه به دفتر نمايندگي بيمه در خيابان ولي عصر به تحقيق از كارمندان آن پرداخته و در تحقيقات اطمينان پيدا كردند كه هيچكدام از اين افراد از موضوع كلاهبرداري در پوشش نمايندگي بيمه اطلاع نداشته‌اند.

كارآگاهان پايگاه سوم در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفيگاه متهم در هشتگرد كرج به اين محل رفته، اما در مراجعه و تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه متهم از اين محل متواري شده است.

سرانجام با انجام تحقيقات پليسي كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي موفق به شناسايي محل تردد متهم در خيابان هدايت شده و در حاليكه وي قصد داشت تا بار ديگر در پوشش نمايندگي بيمه اقدام به كلاهبرداري كند او را در ساعت 22 روز 23 خرداد امسال دستگير و به پايگاه سوم پليس آگاهي منتقل كردند.

متهم پس از انتقال به پايگاه سوم در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: من به هيچ عنوان قصد كلاهبرداري نداشتم و تنها قصد داشتم تا از اين طريق اقدام به افزايش سرمايه كنم اما زماني ‌كه قادر به پرداخت سود نشدم، تصميم گرفتم تا از دست آنها متواري شوم؛ براي همين با استفاده از قسمتي از پول‌هاي گرفته شده از تعدادي از افراد سرمايه‌گذار سودهاي ماهيانه مابقي افراد را نيز پرداخت مي‌كردم تا كسي به موضوع شك نكند و پس از آنكه از اين طريق موفق به اعتمادسازي و جذب سرمايه‌اي قابل توجه شدم تصميم گرفتم تا متواري شوم كه در نهايت نيز دستگير شدم.

سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكر استقامتي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به طرح شكايتي جداگانه از سوي بيمه دانا و شناسايي ده‌ها مالباخته گفت: از كليه مالباختگاني كه بدين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت طرح شكايت و شناسايي متهم به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر، ميدان نيلوفر مراجعه كنند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1179
بازدید ماه : 1178
بازدید کل : 220544
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket